Sølvbryllup???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.529 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. marts 2013

SAL

Godmorgen!
Mine forældre har sølvbryllup til sommer og det er mig der skal stå for alle de ting der nu skal ordnes! Jeg er nogenlunde med på hvad jeg skal men vil godt lige høre lidt fra nogen der måske har erfaringer!

Morgenmusik: Hvor meget kan man forvente at det vil koste? Og hvem betaler?

Morgenmad: Er det mig der skal sørge for det mon, eller gør mine forældre? Hvem betaler hvis det er mig?

Sender man bare lige hurtigt en besked til alle dem der forventes at komme om morgenen men hvad tid det er, og det samme aftenen før med æresport?

Hvis I har flere nyttige tips så kom endelig med dem God påske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

De3Guldklumper

SAL skriver:

Godmorgen!
Mine forældre har sølvbryllup til sommer og det er mig der skal stå for alle de ting der nu skal ordnes! Jeg er nogenlunde med på hvad jeg skal men vil godt lige høre lidt fra nogen der måske har erfaringer!

Morgenmusik: Hvor meget kan man forvente at det vil koste? Og hvem betaler?

Morgenmad: Er det mig der skal sørge for det mon, eller gør mine forældre? Hvem betaler hvis det er mig?

Sender man bare lige hurtigt en besked til alle dem der forventes at komme om morgenen men hvad tid det er, og det samme aftenen før med æresport?

Hvis I har flere nyttige tips så kom endelig med dem God påske!

Mine forældre havde selv arrangeret morgenmad i tilfælde af hvis nogen dukkede op (de betalte)

Vi børn havde så inviteret til morgensang kl 7 ( annonce i avis)
Her havde vi hyret 2 musiker til at spille.

Vi betalte begge dele. Mener musikerne kostede 1500 kr.

Æresport hos mine forældre stod naboer for så det fandt de selv ud af.

Vi børn stod for æresport på fest stedet og da vi ønskede en helt bestemte blomster betalte vi hvad det kostede hos blomsterhandleren. Mener vi købte blomster for 1000 kr.

Anmeld

28. marts 2013

Maja88

Pylle3 skriver:

Mine forældre havde selv arrangeret morgenmad i tilfælde af hvis nogen dukkede op (de betalte)

Vi børn havde så inviteret til morgensang kl 7 ( annonce i avis)
Her havde vi hyret 2 musiker til at spille.

Vi betalte begge dele. Mener musikerne kostede 1500 kr.

Æresport hos mine forældre stod naboer for så det fandt de selv ud af.

Vi børn stod for æresport på fest stedet og da vi ønskede en helt bestemte blomster betalte vi hvad det kostede hos blomsterhandleren. Mener vi købte blomster for 1000 kr.

Sådan ca var det hos os også

Anmeld

28. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spørg måske lidt dumt, men behøver morgenmusik at koste noget? Jeg syntes bare altid at vi har mødtes hos parret, fået stukket nogen sange i hånden, også har vi sunget. Om vinteren, når det har været mørkt udenfor har vi haft fyrfadslys med. Spørg bare fordi jeg ik var klar over at man hyrede musikanter til den slags! 

Æresport til hjemmet plejer naboer/ venner at sørge for. Hvis festen ska holdes et andet sted er det familien. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.