Wingbo Gynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.670 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

Annebæver

Hej Alle

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med den såkalte Wingbo Gynge? En gynge hvor man ligger på maven. Jeg har problemer med at få min dreng til at ligger på maven og er i tvivl om den så vil være et hit? I kan se den på www.like2move.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

K&S

Annebæver skriver:

Hej Alle

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med den såkalte Wingbo Gynge? En gynge hvor man ligger på maven. Jeg har problemer med at få min dreng til at ligger på maven og er i tvivl om den så vil være et hit? I kan se den på www.like2move.dk.

Hvor gammel er din søn? 

Anmeld

28. marts 2013

Annebæver

4 måneder...

Anmeld

28. marts 2013

K&S

Annebæver skriver:

4 måneder...

Min søn ville bestemt heller ikke ligge på maven, men jeg lagde ham på maven, HVER gang jeg lagde ham fra mig (også på puslebordet) og det hjalp rigtig meget  Du kan også ligge med ham på maven, hvis han hellere vil det...!

Anton havde kolik de først 4 1/2 måned, så det var først derefter det blev bedre, så jeg ville ikke være bekymret 

Jeg tror, den gynge vil være spild af penge 

Anmeld

28. marts 2013

PernilleChristensen

Hej Anne

Wingbo Gyngen er netop super god, når dit barn har problemer med at ligge på maven. Der er udformet, så det gør det nemmere for barnet at ligge på maven og gradvist vil musklerne blive stærkere. Min søn fik en Wingbo på det helt rigtige tidspunkt. Han var 3 måneder. Han har brugt den rigtig meget det første år, da man også senere kan købe reb til den. Efter han fik den, blev han vild med at ligge på maven. Vi gav en del mere for den, men kan se du har fundet et link, hvor den er noget billigere. Helt klart en god investering

vh. Pernille

Anmeld

28. marts 2013

Annebæver

Hej Alle

Tak for svarene Jeg vil fortsætte at ligge ham lidt mere på maven hele tiden

Tror jeg vil købe den gynge. Den ser ud til at den kan bruges i flere år. Har også efterfølgende læst at den skulle været et hit flere andre steder.

Rigtig god påske til jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.