Bære-"dimser" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

birthee

Lillebror er jo nummer 3 i flokken, og er en lille trygheds-narkoman  Med to store på 2 og 6 år, ville det være rart at have hænderne fri om eftermiddagen, især de dage hvor jeg er selv med børnene, når far er på arbejde...

Hvilken bære-dims har du, har du været glad for den, hvorfor/hvorfor ikke, og er det noget du kan anbefale???

Det skal lige nævnes at lillebror i en alder af 8½ uge vejer 6,5 kg, så  han er jo lidt af en basse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

modesty

Vi har været meget glade for Manduca bæreselen, som er ergonomisk korrekt og hvor barnet sidder som i en slynge, men uden at man skal binde den - og endnu et plus i forhold til slyngen er at der er et lændestykke med polstring som støtter.

Anmeld

27. marts 2013

LilleChelle

Ergonomisk !!!!! Manduca, beco, bondolino, ergobaby. 

Her har jeg dog været rigtig glad for min strækvikle og efter det min vikletai for det meste er man til det ene eller det andet. Enten slynger eller seler

Anmeld

27. marts 2013

Kløver

Når din dreng allerede vejer så meget ville jeg klart anbefale en Manduca, alternativt en maitai, men Manduca er bedst til både de helt små og til de større, så kan bruges længere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.