Hej piger 
Nu er det vist på tide, at jeg står frem og viser hvem jeg er 
Jeg hedder Karina og er 21år (20.maj 1991), bor i Øster brønderslev, i Nordjylland, sammen med min fantastiske Søren også på 21år (27. september 1991) i et dejligt hus, som vi har lejet, efter vi fandt ud af, at vi til september skal være forældre til et lille ønskebarn <3
Jeg fik for cirka 3-4år siden afvide, at jeg ikke ville kunne få børn på naturligvis, hvilket jeg har vildt ulykkelig og meget fortvivlet over, da det er et meget stort nederlag, for en kvinde at få afvide (efter min mening). Dette ødelægger forholdet mellem min eks og mig og efter at have været single i et halvt år, finder jeg sammen med Søren <3 Jeg vælger helt fra starten, at fortælle ham, at jeg ikke ville kunne få børn uden hjælp, da jeg følte, at han skulle have valget om han ville være sammen med mig på trods af forholdet måske ville blive uden børn. Kærligheden har været stor helt fra starten og heldigvis føler Søren det samme som jeg, at vi to hører sammen <3 Han lover at bakke mig op den dag, vi vælger at begynde på fertilitetsbehandlinger. Vi nyder tiden fuldt ud med hinanden og cirka 1½måned efter vi har haft snakken, har en jeg mærkelig følelse i kroppen om jeg skulle tage en test og vupti, de to smukke streger kom frem <3 Vi var/er begge vildt lykkelig, glade og meget overrasket over denne meget glædelige situation vi nu er i
<3
Er 15+4 idag, termin d. 15. september 2013
<3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld