Lortevægt!!! :-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

Lille-mor-93

Puhaaa, er 5 måneder henne imorgen, og har taget 10-11 kg på! Er det normalt? :-o . lever godt nok ikkeligefrem sundt, men choook, pludselig er maven blevet stor rund, og vægten har da taget en voldsom drejning!!

Nogle der er i samme båd som jeg??? :-o
venter en sund og rask priins <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

khaleesi

Tror det er meget normalt Jeg tog 10 kilo på under hele graviditeten. Men kender utrolig mange der er taget over 20 kilo på og tabt det igen bagefter. 

Anmeld

27. marts 2013

Lille-mor-93

khaleesi skriver:

jjeTror det er meget normalt Jeg tog 10 kilo på under hele graviditeten. Men kender utrolig mange der er taget over 20 kilo på og tabt det igen bagefter. 

Håber da jeg smider dem igen! Så stiller jeg mig på vægten og vejer 7 kg mere end jeg troede :/ hm . har godt nok også enorm appetit!

Anmeld

27. marts 2013

Victoria2013

Jeg har også taget rigtig meget på... sådan stille og roligt, men stadig... er også "altædende" og har ikke haft kvalme på noget tidspunkt, så ved jo godt hvor de kilo kommer fra...

Er 6 mdr henne nu og har taget 13-14 kg på, på nuværende tidspunkt. Håber jeg kan holde det under 20 kg, men nu må vi se. Og ellers så må jeg bare tage mig sammen efter fødslen, har formået at tabe mig en del før, så jeg ved det kan lade sig gøre.

Har ikke været på vægten i over en uge nu, tør ikke mere 

Anmeld

27. marts 2013

khaleesi

Lille-mor-93 skriver:

Håber da jeg smider dem igen! Så stiller jeg mig på vægten og vejer 7 kg mere end jeg troede :/ hm . har godt nok også enorm appetit!

Bebs, fostervand og en masse andet vejer jo en del, man siger at graviditeten i sig selv vejer 10 kilo, så dem taber du vidst med sikkerhed. Og så hvis du ammer taber du dig også

Det er i hvert fald godt at du har taget på i vægt, for så ved du også at din bebs får hvad den har brug for. Bare tænk på at du altid kan tabe dig bagefter

Anmeld

27. marts 2013

mommy1991

Lille-mor-93 skriver:

Puhaaa, er 5 måneder henne imorgen, og har taget 10-11 kg på! Er det normalt? :-o . lever godt nok ikkeligefrem sundt, men choook, pludselig er maven blevet stor rund, og vægten har da taget en voldsom drejning!!

Jeg er 22+3 og har taget 6 kg på og de er alle kommet i løbet af de sidste fire uger. Frustrerende!!! Det går så hurtigt!? 

Anmeld

28. marts 2013

Rikke2404

Lille-mor-93 skriver:

Tror det er meget forskelligt fra person til person  F.eks. tog min moster omkring de 9 kg på - mens min mor i sin tid tog 27 kg på pga væske i kroppen. Min veninde, som fik en datter i august, ja hun tog 21 kg på, også pga væske  så måske er det også væske i dit tilfælde?

Anmeld

28. marts 2013

Prinsessen86

Jeg er i dag 30+2 og har taget 7 kg på.. Bare tænk på du kan tabe dig bagefter

Anmeld

28. marts 2013

female

Lille-mor-93 skriver:

Jeg tog 18 (!) kilo på under graviditeten. Nu er min pige 9 måneder og jeg har smidt 30 kilo. Havde jeg vidst, at jeg næsten ikke kan holde kiloene på, mens jeg ammer, havde jeg ikke været så ked af min vægt under graviditeten. Så nyd dine kilo - de forsvinder sikkert hurtigt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.