Størrelser 2,5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

MosterA

Ved godt det er meget tideligt, men jeg er altså ved at se på flyverdragt til min søn til næste år.

Er så bare lidt i tvivl om str. Han bliver 2 til september, så han er ca. 2,5 år om vinteren. Størrelserne hedder jo 2 år og 3 år. Hvad str. køber jer der har børn der var 2,5 år om vinteren?

Håber jeg har formuleret mig så det giver mening, ellers sig til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Clisolka

MosterA skriver:

Ved godt det er meget tideligt, men jeg er altså ved at se på flyverdragt til min søn til næste år.

Er så bare lidt i tvivl om str. Han bliver 2 til september, så han er ca. 2,5 år om vinteren. Størrelserne hedder jo 2 år og 3 år. Hvad str. køber jer der har børn der var 2,5 år om vinteren?

Isabella på 2,5 år bruger str. 92 lige pt. i flyverdragt 

Anmeld

27. marts 2013

modesty

Det kommer jo fuldstændig an på barnets størrelse. Min søn vil sandsynligvis bruge 98 på det tidspunkt (han er en måned yngre end din søn), men det er jo ikke sikkert at det er det samme for din søn.

Anmeld

27. marts 2013

IT-nørd

Jeg synes også det er svært! Freya bliver 2 i juni og da jeg skulle købe en flyverdragt til næste vinter, var jeg meget i tvivl. 

Jeg vil kun have Ver de Terre og måtte slå til da Livarosa havde dem til halvpris for 1 måned siden. 

Valget stod mellem str 2 år og 3 år og jeg endte med at købe i 3 år. Lige nu bruger hun samme Ver de Terre dragt i str 1,5 og den passer endnu. Freya er ca 85 cm høj. 

Jeg synes den nye dragt i str 3 år ser kæmpe stor ud, men jeg må se til vinter. Kommer hun ikke til at passe den i år, må det blive året efter, ellers sælger jeg den. Jeg gav kun 650 kr så denne pris vil jeg altid kunne få i højsæson og Ver de Terre dragter bliver kun lavet i én model, blot nye farver hvert år. 

Anmeld

27. marts 2013

K&S

MosterA skriver:

Anton blev 2 år i august, han har brugt Mikk-Line str. 98 og den holder kun lige vinteren ud 

Anmeld

27. marts 2013

Benjamins'mor

Min søn er 2 år og har brugt 92 i flyverdragt vinteren over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.