Den store fede baby! kom ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Frk. K

Da jeg ventede vores søn fik jeg at vide at mange babyer faktisk kan tabe sig lidt når man går over tid, så hvis det er rigtigt kan det være du kan nøjes med knap 4 kg baby Har også hørt at det er nemmere at føde "store" babyer fordi de "bedre hjælper til".... Om det er skrøner tjaa, man har jo lov at håbe som gravid!!

Skal lige siges at jeg fødte en 4550 grams baby som førstegangsfødende(skønnet til ca 3300-3500gram), så jow du kan "sagtens"

Masser af vestøv herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

DitteFisk

Da jeg ventede vores søn fik jeg at vide at mange babyer faktisk kan tabe sig lidt når man går over tid, så hvis det er rigtigt kan det være du kan nøjes med knap 4 kg 

Skal lige siges at jeg fødte en 4550 grams baby som førstegangsfødende(skønnet til ca 3300-3500gram), så jow du kan "sagtens"

Masser af vestøv herfra 

Nå jamen, det SKAL jeg i hvert fald, der er jo ikke nogen vej udenom  Ville dog ønske min gemal kunne føde hende, da det jo må være hans gener der har gjort hende kæmpe! (Jeg var selv kun 2800g og født til tiden).. 

Tak 

Anmeld

27. marts 2013

Frk. K

DitteFisk skriver:

Nå jamen, det SKAL jeg i hvert fald, der er jo ikke nogen vej udenom  Ville dog ønske min gemal kunne føde hende, da det jo må være hans gener der har gjort hende kæmpe! (Jeg var selv kun 2800g og født til tiden).. 

Tak 

Hehe, skylden skal han ihvertfald have De har det for nemt de kære mænd! 

Anmeld

27. marts 2013

mommy1991

DitteFisk skriver:

Så jeg var til scanning, ctg og samtale i dag på fødegangen, da jeg er 40+6, wuhu 

Lillesøster har det godt i vommen. Men hvad sker der for at hun skønnes til 4kg?? Og jeg har stadig 2 cm livmoderhals tilbage, så den er stadig ret umoden, OG så bliver jeg først sat igang efter påskeferien på tirsdag.. hvor hun jo må være.. hvad.. 4,5-5kg? Whaaaat, jeg er sådan en bette én, jeg kan da ikke føde sådan en bufas!  Jeez! Min søn vejede 3090g og kunne knapt komme ud, for fa'en! 

Skylden er farmands, han vejede knap 5 kg som baby. Så jeg går sgudda i stykker fra den ene ende til den anden! Æh.. av! 

Nå men.. jeg havde jo også svoret at jeg ikke ville lade mug irritere af alle de andre utålmodige sjæle omkring mig.. for selvfølgelig er de også spændte, men jeg får 117 'kommer hun ikke snart, sker der ikke snart noget?' dagligt. Seriously peolpe !!

Og mit bækken er stadig pain in the ass.. skal have hjælp til at gå og rejse mig om aftenen.. er ret invalid.. men det er der jo næsten ikke noget at sige til når baby skal være så stor!

Okay, nok brok. Hvad skal jeg få den sidste lille uge til at gå med?  Gode ideer modtaget med kyshånd 

Sender en masse ve-støv til dig og håber du klarer at føde den store baby  

Anmeld

27. marts 2013

DitteFisk

Frk. K skriver:

Hehe, skylden skal han ihvertfald have De har det for nemt de kære mænd! 

Ja sgu, han smider bare gener ind og lader mig føde kæmpeklumpen ud  Yay!

Anmeld

27. marts 2013

DitteFisk

emmagirl skriver:

Sender en masse ve-støv til dig og håber du klarer at føde den store baby  

Tak  Bare jeg snart får min klumpfisk ud 

Anmeld

5. april 2013

mommy1991

DitteFisk skriver:

Tak  Bare jeg snart får min klumpfisk ud 

Er "klumpfisken" ankommet?

Anmeld

6. april 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Er "klumpfisken" ankommet?

På profilen ser det ud som, at hun fødte d. 2 April Er ret spændt på at høre en opdatering på "klumpfiskens" vej til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.