Øv bøv, NF tirsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
12 svar
5 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Glæder mig helt vildt til NF på tirsdag.
Men kom til at tænke på 1 april er mandag, er lidt øv over vi ikke kunne få lidt sjov med at fortælle om graviditeten der (vi vil vente til vi ihvertfald er 100% sikke på terminsdatoen)

Ville egentligt ikke noget, er bare lidt øv.

Har i andre sjove måder at skrive det på facebook på, og hvad skrev i selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger.

Glæder mig helt vildt til NF på tirsdag.
Men kom til at tænke på 1 april er mandag, er lidt øv over vi ikke kunne få lidt sjov med at fortælle om graviditeten der (vi vil vente til vi ihvertfald er 100% sikke på terminsdatoen)

Ville egentligt ikke noget, er bare lidt øv.

Har i andre sjove måder at skrive det på facebook på, og hvad skrev i selv?

Ja, det er lidt øv  Jeg ville godt have ventet til 1/4 i år, men det kan ikke skjules længere 

Da jeg var gravid med min datter lagde jeg scanningsbilledet ud fra NF og skrev "Så kan det ikke skjules længere, se hvad xxx har gjort ved mig" 

Denne gang skrev jeg en besked: " Ooops så gjorde vi det igen!!! Vi har netop set vores lille pomfrit inde i min mave ♥ Bella skal være storesøster til september ♥

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja, det er lidt øv  Jeg ville godt have ventet til 1/4 i år, men det kan ikke skjules længere 

Da jeg var gravid med min datter lagde jeg scanningsbilledet ud fra NF og skrev "Så kan det ikke skjules længere, se hvad xxx har gjort ved mig" 

Denne gang skrev jeg en besked: " Ooops så gjorde vi det igen!!! Vi har netop set vores lille pomfrit inde i min mave ♥ Bella skal være storesøster til september ♥

Også nogle gode ideer.
Jeg kan "måske" godt skjule det, synes ikke selv jeg kan se jeg er gravid.

Ved den første lagde jeg bare scannings billeder op, der var vidst ikke rigtigt nogle der kommenterede det.

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Vi overvejer lidt i stedet at vente til D. 11 april efter kønsscanning og så skrive "xxx skal have en lillebror/søster til september/oktober".

Anmeld

27. marts 2013

kriknu

Anonym skriver:

Også nogle gode ideer.
Jeg kan "måske" godt skjule det, synes ikke selv jeg kan se jeg er gravid.

Ved den første lagde jeg bare scannings billeder op, der var vidst ikke rigtigt nogle der kommenterede det.

jeg tænker lidt, hvornår har du termin? så vil jeg nemlig lige udtænke mig en smart idé 

idéer:

•  Køb de allermindste baby sko du overhovedet kan finde, og så stil dem imellem dine, mandens og storebror/søsters sko og skriv "Til måned vil alle disse sko endelig kunne blive fyldt ud" eller noget i den stil
  • få taget et billede af storebror/søster med en skilt eller trøje hvor der står "første barn" og ved siden af kan du/i så stå med et skilt eller en trøje hvor der henover maven står "andet barn" eller noget i den stil - eller til (måned) vokser vores familie med 2 fødder
  • skriv med f.eks. eyeliner på din mave "pas på jeg sparker" 

jeg kan ikke komme på flere lige nu 

Anmeld

27. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Vi overvejer lidt i stedet at vente til D. 11 april efter kønsscanning og så skrive "xxx skal have en lillebror/søster til september/oktober".

Det kan i bestemt også gøre 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

jeg tænker lidt, hvornår har du termin? så vil jeg nemlig lige udtænke mig en smart idé 

idéer:

•  Køb de allermindste baby sko du overhovedet kan finde, og så stil dem imellem dine, mandens og storebror/søsters sko og skriv "Til måned vil alle disse sko endelig kunne blive fyldt ud" eller noget i den stil
  • få taget et billede af storebror/søster med en skilt eller trøje hvor der står "første barn" og ved siden af kan du/i så stå med et skilt eller en trøje hvor der henover maven står "andet barn" eller noget i den stil - eller til (måned) vokser vores familie med 2 fødder
  • skriv med f.eks. eyeliner på din mave "pas på jeg sparker" 

jeg kan ikke komme på flere lige nu 

Oprindeligt 28 sep, blev rykket til 8 okt. MEN til sidste scanning var baby vokset EKSTREMT på 2 uger, så højst sandsynligt slut sep. Ved det først på tirsdag.

Anmeld

27. marts 2013

kriknu

Anonym skriver:

Oprindeligt 28 sep, blev rykket til 8 okt. MEN til sidste scanning var baby vokset EKSTREMT på 2 uger, så højst sandsynligt slut sep. Ved det først på tirsdag.

Det havde været sjovere med en december baby - men det kunne jeg jo selvfølgelig godt have regnet ud at det ikke ville blive ... for så   kunne man lave noget med nogle julesokker eller sådan noget 

Kun fantasien sætter grænser :-)

- nu ved jeg ikke hvorgammel den første er, men ellers så kunne man jo lave noget med at lave en video af ham/hende der siger noget om lillebror/søster alt efter hvor mange ord, sætninger osv. han/hun kan selvfølgelig 

Eller et billede af at han/hun passer en dukke/bamse, mader den eller skifter ble på den feks. og så skrive noget i stil med at han/hun bliver en god storebror/storesøster til september/oktober når lillebror/søster kommer 

Anmeld

27. marts 2013

kriknu

endnu en idé kunne være en navnesut hvor der står storebror eller storesøster og så et billede af den, hvis storebror/storesøster ikke bruger sut længere, så vent til efter kønsscanning også en lillesøster eller lillebror sut ...

du kunne også bruge lidt engelsk og skrive "roses are red, violets are blue - guess who's expecting number 2?" - har prøvet længe på at finde en dansk version men det kommer bare ikke til at lyde så godt 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

endnu en idé kunne være en navnesut hvor der står storebror eller storesøster og så et billede af den, hvis storebror/storesøster ikke bruger sut længere, så vent til efter kønsscanning også en lillesøster eller lillebror sut ...

du kunne også bruge lidt engelsk og skrive "roses are red, violets are blue - guess who's expecting number 2?" - har prøvet længe på at finde en dansk version men det kommer bare ikke til at lyde så godt 

Vi har købt en navnesut hvorpå der står "jeg skal være storebror". Men han vil ikke have den.

Han er 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.