Murren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer oplevede det i starten af graviditeten?
Jeg har mistet 3 gange før, og de gange startede det med en dag med konstant murren, og så derefter tiltagende mavesmerter.
Nu har jeg bare lidt murren, men det gør alligvel lidt ondt nogle gange. Det er der i perioder, og forsvinder så igen. Har haft det i 3 dage nu. Er så bange for at det skal gå galt igen.

Jeg er omkring 4+2 i dag, og indtil videre har denne gang været meget forskellig fra de andre gange, hvor det er gået galt. Men kan bare ikke lade være med at panikke lidt, når den murren kommer. Tør ikke lave meget andet end bare at ligge og slappe af.
Jeg har haft en pæn stigning i hcg og igår så min test sådan ud, så der er jo ingen tvivl om, at jeg er gravid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hvor mange af jer oplevede det i starten af graviditeten?
Jeg har mistet 3 gange før, og de gange startede det med en dag med konstant murren, og så derefter tiltagende mavesmerter.
Nu har jeg bare lidt murren, men det gør alligvel lidt ondt nogle gange. Det er der i perioder, og forsvinder så igen. Har haft det i 3 dage nu. Er så bange for at det skal gå galt igen.

Jeg er omkring 4+2 i dag, og indtil videre har denne gang været meget forskellig fra de andre gange, hvor det er gået galt. Men kan bare ikke lade være med at panikke lidt, når den murren kommer. Tør ikke lave meget andet end bare at ligge og slappe af.
Jeg har haft en pæn stigning i hcg og igår så min test sådan ud, så der er jo ingen tvivl om, at jeg er gravid.

Jeg har haft rigtig meget murren i underlivet denne gang - nu er jeg 15+3 og mærker det ikke lige så meget mere. Det var rigtig slemt omkring uge 8, hvor jeg havde fået en blærebetændelse 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg har haft rigtig meget murren i underlivet denne gang - nu er jeg 15+3 og mærker det ikke lige så meget mere. Det var rigtig slemt omkring uge 8, hvor jeg havde fået en blærebetændelse 

Tak for svar
Havde du det også meget tidligt i graviditeten?
Og dejligt det aftager

Anmeld

27. marts 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Tak for svar
Havde du det også meget tidligt i graviditeten?
Og dejligt det aftager

Ja jeg mener faktisk det først startede omkring 5-6 uge - så var det der i perioder men ikke hver dag 

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja jeg mener faktisk det først startede omkring 5-6 uge - så var det der i perioder men ikke hver dag 

Okay, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.