hvornår mærkede i liv for første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Mette25

Hej. Jeg er nysgerrig for at høre hvornår i mærkede babyen for første gang . Jeg er i uge 17 og har intet mærket endnu. Ikke engang bobler som nogle af jer snakker om  knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Trekløver(:

18+0  Mærkede aldrig de der bobler alle snakker om . 

Anmeld

27. marts 2013

LMX

Mette25 skriver:

Hej. Jeg er nysgerrig for at høre hvornår i mærkede babyen for første gang . Jeg er i uge 17 og har intet mærket endnu. Ikke engang bobler som nogle af jer snakker om  knus herfra

Første gang i uge 18

Anden gang i uge 16

Tredje gang i uge 15

Anmeld

27. marts 2013

AnthonsMor

22+

Anmeld

27. marts 2013

AnonymMor

Mette25 skriver:

første gang mærkede jeg puf 20+0

og her anden gang mærkede jeg bobler+ små puf omkring uge 15+0

Anmeld

27. marts 2013

Aagaard

Jeg mærkede baby første gang 20+0 - vi var i biografen og der var meget høje lyde som den reagerede helt vildt på - selv hendes far mærkede det 

Anmeld

27. marts 2013

FrkZier

Mette25 skriver:

Allerede 16+4 , mærkede dog aldrig bobler, det var puf

Anmeld

27. marts 2013

LR85

Mette25 skriver:

Uge 20

Anmeld

27. marts 2013

Mette25

tak for jeres svar alle sammen. Det ser ud til jeg bare skal være lidt mere tålmodig. Må jeg prøve, selvom det  er lidt svært

Anmeld

27. marts 2013

bubba

Mette25 skriver:

17+5 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.