Er lidt nysgerrig - autostol - selepuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

jeg er lidt nysgerrig, hvor gamle var jeres da de holdte op med at sidde i autostol, og ligeledes - hvor gamle var de da de holdt op med at sidde på selepuder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2013

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Hejsa

jeg er lidt nysgerrig, hvor gamle var jeres da de holdte op med at sidde i autostol, og ligeledes - hvor gamle var de da de holdt op med at sidde på selepuder? 

vores yngste er 3½ og sidder stadig i sin autostol. selv om han egentligt er stor nok til at sidde på selepude.

min mellemste søn er 8 og er lige kommet af sin selepude.

Anmeld

28. marts 2013

Nettemor

Vi har autostol til vores søn (den der hvor det egentlig er en sidepude med ryg) Og han kommer til at bruge den eller en sidepude indtil han er 136 cm høj! Der er no mercy!

Anmeld

28. marts 2013

Lenats31

Den store på knap 9 år er 141 cm høj vejer vel 31 kg og sidder stadig i selepude med ryg. Hvorfor gøre andet når der stadig er plads til hende i den??

Yngstemanden på knap 6 år og 120 cm . er lige kommet over i en selepude med ryg 15-36 kg. Ingen god grund til at skifte over til den sålænge han stadig passede i en med 5-punktssele i.

Anmeld

28. marts 2013

Annette A

Da vores ældste var 3 år begyndte han at bruge han selepude og han holdt op med at bruge den i 10-års alderen, da han nåede den rette højde.

Anmeld

28. marts 2013

Moma

Vores på 8 år er høj nok til at sidde i bilen uden selepude eller autostol, men hun sidder stadig på en selepude med ryg. Det gør hun, så længe hun kan være i den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.