Pris på børnepasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
4 svar
8 synes godt om
27. marts 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Har prisen på børnepasning nogen betydning ved valget mellem kommunal dagpleje, privat dagpleje og vuggestue?

Vh

Ella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

VIPpigen

EllaRo skriver:

Har prisen på børnepasning nogen betydning ved valget mellem kommunal dagpleje, privat dagpleje og vuggestue?

Vh

Ella

Ikke for os. Lilje startede ud i en vuggestue i Vejle, til øhh, MANGE penge (husker ikke helt prisen) da vi flyttede startede hun op i privat dp, men hun faldt bare aldrig til, og havde det rigtig skidt. Det kostede ca 1600 i egenbetaling om måneden. Pga problemerne valgte vi at flytte hende til en kommunal, fordi var der noget i vejen med hende så havde vi bedre hjælp (syntes jeg) ved de kommunale... Vi flyttede hende, det koster 2500 om måneden, og min datter stortrives, og udvikler sig lige som hun skal

så her betyder prisen intet, bare min datter trives

Anmeld

27. marts 2013

stm2812

EllaRo skriver:

Vh

Ella

Prisen betyder absolut intet for os. Det vigtigste er at Ronja er et sted hvor vi kan mærke hun har det godt og et sted hvor vi selv føler vi er rigtig glade for at aflevere hende. Når Ronjas dagplejemor er syg eller har ferie bliver børnene sendt ud til en vuggestue i nærheden, så hun får også lov til at opleve det derude. Dog bekræfter det os hver gang hun så kommer tilbage til sin dagplejemor at det er det rigtige valg vi har taget for hende og det er virkelig beroligende 

Anmeld

27. marts 2013

Mamalou

EllaRo skriver:

Vh

Ella

Ikke for mig.

Vi har valgt dagpleje til min søn fordi det er dét der tiltaler mig mest. Vi valgte kommunal, fordi det blev for skrøbeligt med privat pga. manglende pasningsmuligheder ved sygdom. Både min og Villads' fars familie bor 2-3 timers kørsel væk, så det der med at trække på bedsteforældre og øvrig familie er ikke en mulighed.

Min dagplejer talte på et tidspunkt om, at hun overvejede at overgå til privat. Hvis dette blev tilfældet, så ville Villads blive der selvom pasningen vil blive dyrere for mig (miste fripladsandelen) og at vi står uden pasning, hvis hun bliver syg, fordi min søn trives hos dagplejen - og det er det vigtigste.

Vh. Louise

Anmeld

28. marts 2013

Lone Jakobsen

det har det aldrig haft for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.