Råd ved snot næse og ondt i hals...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2013

lau85

Hej

Så er jeg blevet ramt en god gang snot næse og ondt i halsen 

Har hørt det hedder ingen næsespray og helst ingen smertestillende som gravid.

Har I nogle gode råd, så jeg hurtig bliver frisk igen? 

Det er total nitte, da vi skal på påskeophold i morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Malthe2010

Hvor langt er du henne i din graviditet? Jeg har lige været igennem sådan en omgang og var til lægen, og man må gerne tage næsespray zymelin og panodil!! så længe man er over de første 3 måneder!  Det var i hvertfald hvad lægen sagde til mig 

Anmeld

27. marts 2013

lau85

Malthe2010 skriver:

Hvor langt er du henne i din graviditet? Jeg har lige været igennem sådan en omgang og var til lægen, og man må gerne tage næsespray zymelin og panodil!! så længe man er over de første 3 måneder!  Det var i hvertfald hvad lægen sagde til mig 

Okay, ville ønske jeg var over 3 mdr, men er kun 5+6 

Anmeld

27. marts 2013

Malthe2010

lau85 skriver:

Okay, ville ønske jeg var over 3 mdr, men er kun 5+6 

Så ville jeg ikke bruge næsespray, men jeg ville altså ikke være bleg for at tage en panodil 

Anmeld

27. marts 2013

pcoramt

lau85 skriver:

Hej

Så er jeg blevet ramt en god gang snot næse og ondt i halsen 

Har hørt det hedder ingen næsespray og helst ingen smertestillende som gravid.

Har I nogle gode råd, så jeg hurtig bliver frisk igen? 

Det er total nitte, da vi skal på påskeophold i morgen 

Du må gerne bruge saltvands næstespray det kan købes på apoteket til en mindre formue.. Panodil skader ikke, så længe du ikke spiser et glas af gangen hvis du skal bruge øko råd vil jeg forslå dig at købe noget eukalyptus olie og hælde i noget korenden vand, hovedet henover med et håndklæde, det løsner det hele.. Drik en masse the og især vand.. Tranebær juice er godt for imunforsvaret og man kan få den fra grønnegaarden, densmager helt fantastisk..

God bedring

Anmeld

27. marts 2013

lau85

pcoramt skriver:

Du må gerne bruge saltvands næstespray det kan købes på apoteket til en mindre formue.. Panodil skader ikke, så længe du ikke spiser et glas af gangen hvis du skal bruge øko råd vil jeg forslå dig at købe noget eukalyptus olie og hælde i noget korenden vand, hovedet henover med et håndklæde, det løsner det hele.. Drik en masse the og især vand.. Tranebær juice er godt for imunforsvaret og man kan få den fra grønnegaarden, densmager helt fantastisk..

God bedring

Tak for de gode råd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.