Odense? Nogle at mødes med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

LilleChelle

Ja, jeg er 21 år, bor i Bolbro i Odense og har en søn på 5 måneder.

Jeg mangler nogle at mødes med, da jeg ikke går i en mødregruppe Og jeg savner nogle at snakke med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Noahmor

LilleChelle skriver:

Jeg mangler nogle at mødes med, da jeg ikke går i en mødregruppe Og jeg savner nogle at snakke med  

Er du slet ikke blevet tilbudt en mødregruppe? Jeg bor også i Odense, men er for længst startet på arbejde.

håber du finder nogle at mødes med. 

Anmeld

27. marts 2013

LMX

LilleChelle skriver:

Altså jeg er jo en del ældre end dig men elsker at møde nye mennesker. Vi bor i Svendborg og min datter er 6 uger. 

Kunne du ikke starte i en mødregruppe evt?

Anmeld

27. marts 2013

LilleChelle

Noahmor skriver:

Er du slet ikke blevet tilbudt en mødregruppe? Jeg bor også i Odense, men er for længst startet på arbejde.

håber du finder nogle at mødes med. 

Jo - men takkede nej til den, da jeg gik i en gruppe inde i mødrehjælpen. Men det var før jeg vidste den allerede stoppede her i starten af April  

Og sp synes det vil være dumt at blive sat ind i en mødregruppe nu, som allerede er igang. 

Anmeld

27. marts 2013

LilleChelle

LMX skriver:

Altså jeg er jo en del ældre end dig men elsker at møde nye mennesker. Vi bor i Svendborg og min datter er 6 uger. 

Kunne du ikke starte i en mødregruppe evt?

Sp synes det vil være dumt at komme ind i en mødregruppe der allerede er startet. 

Anmeld

27. marts 2013

FruK

Er der ikke nogen af dem fra den gruppe hos Mødrehjælpen, som du har mulighed for at kontakte? Måske har de lyst til at fortsætte med at mødes privat?

Jeg bor i Odense, men er en gammel kone i forhold til dig  Og jeg går i flere grupper med nogen på min egen alder. 

Anmeld

27. marts 2013

Aabye

Kom til billund det er meget bedre end bolbro :p

Anmeld

27. marts 2013

LilleChelle

Line - med 2 boblinger skriver:

Kom til billund det er meget bedre end bolbro :p

Jeg flytter aldrig :p Du kan bare komme til Odense :p 

Anmeld

27. marts 2013

Aabye

LilleChelle skriver:

Jeg flytter aldrig :p Du kan bare komme til Odense :p 

jeg nægter!

Anmeld

27. marts 2013

4kløver

LilleChelle skriver:

Sp synes det vil være dumt at komme ind i en mødregruppe der allerede er startet. 

Kan hun ikke skrive dig op til en. jeg blev og hun fandt en, godt nok var deres fra lide mindre ind min. Jeg bor selv i bolbro men er da godt nok en gamle heks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.