Ændret betingelser i forhold til opstart af PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
6 svar
6 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej i skønne baby-brugere

Jeg vil ikke beskrive vores tidligere betingelser for opstart af PB, da jeg så nemmere kan blive genkendt. Men men men. 

Snakkede igår med min kæreste, da der nu er endnu en der er blevet gravid (har været skruk i 1½ år). Jeg syntes det mega hårdt. For flere og flere omkring mig bliver gravid, og jeg må bare ALDRIG (føler jeg ). 

Men igår siger han lige så sødt (for at opmuntre mig): "Jamen skat. Ellers må vi til sommer prøve at ligge et budget, og se hvor slemt det i værste tilfælde vil se ud, hvis vi går igang der".

Åhhha.  Han er bare så dejlig nogengange. Så nu glæder jeg mig til sommer. Både pga. der forhåbenligt kommer bedre vejr, men også fordi vi måske igangsætter PB der.  

Havde lige brug for at komme ud med det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg vil ikke beskrive vores tidligere betingelser for opstart af PB, da jeg så nemmere kan blive genkendt. Men men men. 

Snakkede igår med min kæreste, da der nu er endnu en der er blevet gravid (har været skruk i 1½ år). Jeg syntes det mega hårdt. For flere og flere omkring mig bliver gravid, og jeg må bare ALDRIG (føler jeg ). 

Men igår siger han lige så sødt (for at opmuntre mig): "Jamen skat. Ellers må vi til sommer prøve at ligge et budget, og se hvor slemt det i værste tilfælde vil se ud, hvis vi går igang der".

Åhhha.  Han er bare så dejlig nogengange. Så nu glæder jeg mig til sommer. Både pga. der forhåbenligt kommer bedre vejr, men også fordi vi måske igangsætter PB der.  

Det lyder da fornuftigt lige at få regnet lidt på det inden.

Held og lykke

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det lyder da fornuftigt lige at få regnet lidt på det inden.

Held og lykke

Ja det er det 100%. Vi går begge meget op i, at der skal være et ok økonomisk grundlag inden vi igangsætter PB. Men uhh... Hvor jeg håber det går. Det ville selvfølgelig være bedst, hvis det var vores andre betingelser, der gik i opfyldelse. Men nu tager vi en dag af gangen. 

Anmeld

27. marts 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Hvor dejligt, håber han holder det

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Hvor dejligt, håber han holder det

Ja. Altså vil sige, at hvis først han lover en ting så holder han det 

Anmeld

27. marts 2013

Christina74

Det lyder dejligt, kan godt forstå du glæder dig.

Anmeld

17. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.