Trick til svidende inderlår i varmen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.282 visninger
12 svar
8 synes godt om
27. marts 2013

Billemyre

I kender det vel?
De der lårbasser, der er så glade for hinanden, at de gnider sig op ad hinanden ved enhver lejlighed, ikk'?

Jeg er glad for at træne i løse bukser, men det er den sarte hud på inderlårene ikke!

Herhjemme, hvis lårene er fugtige af sved eller efter et bad, og de begynder at svide, gnider jeg dem ofte med talkum - Så glider de let mod hinanden uden at "nive".
Tilgengæld forsvinder virkningen hurtigt...

Men idag, da jeg skulle ned at træne, gned jeg inderlårene i oliven olie - Og det kan virkelig anbefales!
Olien sitter fast selv efter en time og lårene bliver glatte og rutsjer bare forbi hinanden uden irritation.

Blot et lille trick herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Moma

Tak for tippet!

Det vil jeg huske næste gang. Jeg træner altid i lange bukser, så der er ikke noget problem der.

Men kender det om sommeren, når jeg går i nederdele.

Anmeld

27. marts 2013

Billemyre

Moma skriver:

Tak for tippet!

Det vil jeg huske næste gang. Jeg træner altid i lange bukser, så der er ikke noget problem der.

Men kender det om sommeren, når jeg går i nederdele.

Præcis!
Avs...

Selv tak

Anmeld

27. marts 2013

gædde/gitte

Billemyre skriver:

I kender det vel?
De der lårbasser, der er så glade for hinanden, at de gnider sig op ad hinanden ved enhver lejlighed, ikk'?

Jeg er glad for at træne i løse bukser, men det er den sarte hud på inderlårene ikke!

Herhjemme, hvis lårene er fugtige af sved eller efter et bad, og de begynder at svide, gnider jeg dem ofte med talkum - Så glider de let mod hinanden uden at "nive".

Men idag, da jeg skulle ned at træne, gned jeg inderlårene i oliven olie - Og det kan virkelig anbefales!
Olien sitter fast selv efter en time og lårene bliver glatte og rutsjer bare forbi hinanden uden irritation.

et andet tip er også

Shorts leggings - til brug under kjolen
baby pudder

Anmeld

27. marts 2013

tarkoflen

Et helt tredje tip er spray deo, begge lår får lige et pust og så holder de sig fra at gnide mod hinanden

Anmeld

27. marts 2013

Billemyre

gædde/gitte skriver:

et andet tip er også

Shorts leggings - til brug under kjolen
baby pudder

Det er nemlig også smart
Det plejer jeg at gøre, men når jeg træner kan jeg godt lide at have noget løst på, og så var det lige at olien var perfekt

Jeg bruger også baby pudder (eller talkum) herhjemme, hvis lårene lige driller, men jeg synes, effekten forsvinder hurtigt igen..

Anmeld

27. marts 2013

Ryberg

et trick jeg ikke har prøvet, men som jeg har hørt skulle være godt er glidecreme

Anmeld

27. marts 2013

Billemyre

KittyGirl skriver:

et trick jeg ikke har prøvet, men som jeg har hørt skulle være godt er glidecreme

Ah, ja, se det kunne jeg forestille mig!
Smart

Anmeld

27. marts 2013

Clisolka

Billemyre skriver:

I kender det vel?

Tak for tippet 

Jeg kan også tilføje zinksalve - det brugte jeg selv som højgravid med min datter. Uhhh de lår der gnider sig mod hinanden er altså ikke sjovt bagefter 

Anmeld

27. marts 2013

ønskebørn74

Billemyre skriver:

I kender det vel?

Bruger gudebukser.. Så undgår jeg det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.