Jeg hader vejarbejde:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Karo

Jeg hader simpelthen vejarbejde. Da vi flyttede her til Hvidovre 1 August, var NCC igang med at lægge nye kantsten samt fliser her ved siden af hvor vi bor. Og hold da op hvor de larmer. Hele dagen lang skal vi høre på maskiner der køre frem og tilbage, specielt den lyd når maskinerne bakker er møg irrirterende. Dyt, dyt, dyt................ Og hvis ikke maskinerne køre skal jeg høre på det specielt dejlige sprog som sådan nogle vejarbejdere har. Tro mig, når man har hørt orderet fisse tilstrækkeligt mange gange, er man ved at være godt træt af det.

Nu hvor vejret er blevet godt har de åbenbart besluttet sig for at starte tidligere, hvilket vil sige at de starter kl 5 om morgenen. Så fra kl. 5 får jeg ikke lukket et øje.

I går var de så endelig blevet færdige med kantsten, fliser samt at ligge ny astfalt ved parkeringspladserne og så tænkte jeg at de var færdige. Men nej, kl 5 imorges vågnede jeg igen af de skide maskiner. Nu er de gået igang på hvidovrevej som ligger en 20 meter fra hvor vi bor, men maskinerne holder til lige uden for os.

Men det værste er uden tvivl, at det næsten er umuligt for Marcus at sove. Han plejer at sove middags lur nede i haven, men da have ligge lige ud til vejen har han ikke kunne sove der pga. larm. Det dejlige ved haven er at den er lukket inde, så jeg er sikker på at der ikke kommer fremmede mennesker der ned som kan smutte med ham. Nu bliver han så nød til at stå i gården. Det er ikke en rigtig gård, da den er åben og det vil sige at alle folk bare vader igennem. Det er egentligt ikke noget problem men når Marcus ligger og sover irrertere det mig da de larmer og da jeg hele tiden tjecker om han stadig står der.

Gud hvor jeg håber at de snart er færdige, for jeg HADER virkeligt vejarbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Vingummien

Ved heller ik lige hva der sker i den her tid, men syntes der er vejarbejde konstant alle steder, det er helt vildt. Vi havde os det samme problem i den gamle lejlighed i en periode, vildt belastende.

Man bliver så irriteret når de vækker de små el holder dem vågen, man glemmer jo helt at de bare gør deres arbejde.

Men verden skulle altså skrues sammen så de tog hensyn til sovende børn

Tænk hvis knallerter og mc var forbudt sikke en fred man ku have når man var ude at gå med barnevognen, skønt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.