Hjælp til pæn afvisning ønskes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
3 synes godt om
27. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Sikkert et spørgsmål som er blevet stillet masser af gange.

Jeg er gravid i 4 måned- og interessen for min mave generer mig. Jeg er meget blufærdig og bryder mig ikke om at folk tager/føler på min mave uden at spørge først. Med risiko for at blive stemplet som hysterrisk- Hvordan forklarer man på en pæn måde at det altså er ret grænseoverskridende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg er gravid i 4 måned- og interessen for min mave generer mig. Jeg er meget blufærdig og bryder mig ikke om at folk tager/føler på min mave uden at spørge først. Med risiko for at blive stemplet som hysterrisk- Hvordan forklarer man på en pæn måde at det altså er ret grænseoverskridende?

Køb en trøje hvor det står på.. det overvejer jeg ha ha.. Det er utrolig hvad sådan en mave kan gøre

Anmeld

27. marts 2013

EmmaKathrine

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg spurgte dem altid om hvordan de ville have det hvis jeg stod og "ragede" på deres maver, så stoppede de! :-) 

- kunne slet ikke klare det, synes det var SÅ mærkeligt!

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja- jeg kan virkelig heller ikke se hvorfor vi pludselig skal være SÅ tætte!

Anmeld

27. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Hej Piger.

hvis nogle gør det, så gør det samme ved dem, ELLER rør på deres bryster DET kan folk ikke lide

Anmeld

27. marts 2013

Mami_Ravn

Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg synes sagtens du kan være direkte. Fortæl folk at de kommer for tæt på og du føler det er virkelig grænseoverskridende. Synes det er bedre at være ærlig end at sige noget halvt. Ift. det med ikke at ville være uhøflig..så er det vel egentlig også super uhøftligt at tage på andre folks maver uden at spørge først??  

Håber du får sagt fra..

Anmeld

27. marts 2013

Anonym trådstarter

Enig! i Bund og grund må jeg også få sagt fra- ellers ender det med bliver virkeligt træt af det.

Både min egen Mor og Svigermor har været på "maverov" og tror lidt de tænker at det da er noget andet, når det er dem- men det føler jeg altså ikke. I min verden er det kun MIN mave og så selvfølgelig min kærestes.

Anmeld

27. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Enig! i Bund og grund må jeg også få sagt fra- ellers ender det med bliver virkeligt træt af det.

Både min egen Mor og Svigermor har været på "maverov" og tror lidt de tænker at det da er noget andet, når det er dem- men det føler jeg altså ikke. I min verden er det kun MIN mave og så selvfølgelig min kærestes.

Det problem havde jeg også... jeg kom bare med en undskyldning om at der ik var så meget liv - og jeg nok selv skulle sige hvis der skete noget Det virkede fint - og det var faktisk kun min kæreste der fik lov at røre min mave.. 

(fortryder så lidt i dag at min mor og søster ikke fik mærket de der spark)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.