Påske-tema, here we go!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2008

linemus

Så, nu blev jeg lidt påsket. Venter bare på validering... Billedet er fra før digitalkameraets tid, så lidt dårlig kvalitet, men det var ret sjovt at finde det, for jeg stødte på en masse andre billeder i albummet, bla. et billede af Ivf's husbond i vaders og bar overkrop sammen med et par lækre tøser (den ene min mand og den anden med fuldskæg) :) Knus Line - der lige blev sendt 9 år tilbage i tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Så, nu blev jeg lidt påsket. Venter bare på validering... Billedet er fra før digitalkameraets tid, så lidt dårlig kvalitet, men det var ret sjovt at finde det, for jeg stødte på en masse andre billeder i albummet, bla. et billede af Ivf's husbond i vaders og bar overkrop sammen med et par lækre tøser (den ene min mand og den anden med fuldskæg) :) Knus Line - der lige blev sendt 9 år tilbage i tiden[/citat] He he... Casper griner nu, men blev først helt bleg: "kan man SE det???!!"... De var sgu godt tossede i låget i deres unge dage, hva? Marie

Anmeld

18. marts 2008

LouiseViola

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Så, nu blev jeg lidt påsket. Venter bare på validering... Billedet er fra før digitalkameraets tid, så lidt dårlig kvalitet, men det var ret sjovt at finde det, for jeg stødte på en masse andre billeder i albummet, bla. et billede af Ivf's husbond i vaders og bar overkrop sammen med et par lækre tøser (den ene min mand og den anden med fuldskæg) :) Knus Line - der lige blev sendt 9 år tilbage i tiden[/citat] Raffineret må jeg sige!! Du har jo faktisk slået 2 temaer sammen:D Påske-tema og ungdomsbillede med et smæk. 2in1 fantastisk:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.