Hvad nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. marts 2013

Menne

Jeg har netop oplevet en lille blødning. Jeg er 6+0 i dag.. Da jeg var på toilet var der blod på papiret. Skal jeg være nervøs?????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Benjamins'mor

Som regelt betyder det ingenting. Men jeg ville personligt lige ringe til lægen og høre for en sikkerheds skyld.

Anmeld

27. marts 2013

pcoramt

Menne skriver:

Jeg har netop oplevet en lille blødning. Jeg er 6+0 i dag.. Da jeg var på toilet var der blod på papiret. Skal jeg være nervøs?????? 

for mig betød det intet bare en lille rift

Anmeld

27. marts 2013

tankai

Menne skriver:

Jeg har haft pletblødning iden 4+4 og 8+1 havde jeg "rigtig" blødning, dog ikke så meget som mens.

Jeg blev scannet, og der var intet galt, men vi fik da et fint billede med hjem 

Anmeld

27. marts 2013

Øst

Ring til lægen for en sikkerheds skyld. Jeg pletblødte selv da jeg var i 7. Uge og det var ingenting  min læge sagde at så længe det ik gjorde ondt så var der ik noget galt

Anmeld

27. marts 2013

Rockertand

Øst skriver:

Ring til lægen for en sikkerheds skyld. Jeg pletblødte selv da jeg var i 7. Uge og det var ingenting  min læge sagde at så længe det ik gjorde ondt så var der ik noget galt

Hvorfor synes du så, at hun skal ringe til lægen?

Til ts: Hvis du er utryg, så har du mulighed for at bestille en privat skanning, de er ikke så dyre.

Anmeld

28. marts 2013

Øst

Rockertand skriver:

Hvorfor synes du så, at hun skal ringe til lægen?

Til ts: Hvis du er utryg, så har du mulighed for at bestille en privat skanning, de er ikke så dyre.

Nåå.. Det var kun fordi det hjalp mig lidt at høre det fra en fagperson  det var såmænd ik andet

Anmeld

28. marts 2013

foto på lærred

Man kan sagtens have små blødninger de første par måneder uden det har betydning. Hvis det er store blødninger ala mens ville jeg nok være meget mere nervøs. Jeg tror ikke din læge vil sige andet end, at det kan være helt normalt at bløde lidt. Held og lykke med det.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

personlige collager på lærred, invitationer og wallstickers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.