Mens blev væk, kunne teste positiv igår (5+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
16 svar
10 synes godt om
27. marts 2013

M&J87

Så er den der sørme!!! Igår meget svag positiv, idag er den noget tydeligere, jeg havde ellers givet håbet op, da jeg gik 7 dage over tid, og 4+5 viste den negativ!

Jeg er SÅÅÅ lykkelig, men også lidt skræmt (på den gode måde). Da jeg testede igår fik jeg et lille hjertestop da jeg så stregen, blev nød til at råbe efter min kæreste, da jeg var bange for at jeg så syner :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

BigHope13

Stort tillykke

Anmeld

27. marts 2013

Annemor...

Stort tillykke :-)

Anmeld

27. marts 2013

Benjamins'mor

Tillykke

Anmeld

27. marts 2013

Kidztown

Ih hvor dejligt. Stort tillykke.

Anmeld

27. marts 2013

mommy1991

M&J87 skriver:

Så er den der sørme!!! Igår meget svag positiv, idag er den noget tydeligere, jeg havde ellers givet håbet op, da jeg gik 7 dage over tid, og 4+5 viste den negativ!

Jeg er SÅÅÅ lykkelig, men også lidt skræmt (på den gode måde). Da jeg testede igår fik jeg et lille hjertestop da jeg så stregen, blev nød til at råbe efter min kæreste, da jeg var bange for at jeg så syner :-)

Stooort tillykke 

Anmeld

27. marts 2013

Mokka

Dejligt! Tillykke

Anmeld

27. marts 2013

LR85

Hvor fint. Rigtig mange gange tillykke

Anmeld

27. marts 2013

Lullaby*

M&J87 skriver:

TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

27. marts 2013

mrhl

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.