lille guldklump har det godt :') heldigvis!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
6 svar
17 synes godt om
27. marts 2013

HappyTrine

Så kom jeg til akut scanningen i dag, efter stor blødning lørdag aften, hvor en vagtlæge sagde jeg havde aborterede.

- Vores lille guldklump er der stadig, og kunne se hjertet slå , selvom jeg ikke er længere henne end (6+4)

Vi blev så glade, og det var en ubeskrivelig følelse at se baby har det godt , så nu vi finger for at graviditeten forsat vil kører og den lille kommer sund og rask til verden, min termin er sat til den 12 november

Kan slet ikke vente, selvom der er et godt stykke tid til endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Mink

TrineRørvig skriver:

Så kom jeg til akut scanningen i dag, efter stor blødning lørdag aften, hvor en vagtlæge sagde jeg havde aborterede.

- Vores lille guldklump er der stadig, og kunne se hjertet slå , selvom jeg ikke er længere henne end (6+4)

Vi blev så glade, og det var en ubeskrivelig følelse at se baby har det godt , så nu vi finger for at graviditeten forsat vil kører og den lille kommer sund og rask til verden, min termin er sat til den 12 november

det var dejligt !!!

Anmeld

27. marts 2013

Trinebaby

TrineRørvig skriver:

Ej hvor er det dejligt for jer  For den bliver der

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

Hvor dejligt, det noget helt specielt at komme til scanning og se det lille hjerte
stort tillykke endnu engang og for at du får en nem og dejlig graviditet

Anmeld

27. marts 2013

HappyTrine

BigHope13 skriver:

Hvor dejligt, det noget helt specielt at komme til scanning og se det lille hjerte
stort tillykke endnu engang og for at du får en nem og dejlig graviditet

ja det er ekstremt dejligt, jeg troede jo så bare det var på maven de skulle scanne mig, men nej nej, det var på en hel anden måde det var sku lidt grænseoverskridende men sådan er det jo er bare vildt glad for baby har det godt ! 

Anmeld

27. marts 2013

BigHope13

TrineRørvig skriver:

ja det er ekstremt dejligt, jeg troede jo så bare det var på maven de skulle scanne mig, men nej nej, det var på en hel anden måde det var sku lidt grænseoverskridende men sådan er det jo er bare vildt glad for baby har det godt ! 

Ja Tihi det kan jeg godt se kom som en overraskelse. Er selv blevet scannet indvendig et utal af gange og så allerede to gange siden jeg blev gravid og skal igen næste torsdag og så håber jeg det er til til udvendig scanning. det aldrig rart at ligge der med det hele fremme
men ja hovedesagen er den har det godt derinde og det lille liv er begyndt. så kan du slappe lidt mere af i hovedet.

Anmeld

27. marts 2013

Babydrøm

TrineRørvig skriver:

Hvor godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.