Jeg taer mit hår :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

TWT

Jeg taber mit hår... Virkelig slemt. Bare jeg kører min hånd igennem håret, har jeg en håndfuld hår med.

Hvad kan man gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

khaleesi

Lad det være. lad være med at sætte dit hår op når du kan undgå det, brug hårolie og en god hårkur. Lad være med at kamme vådt hår og lad det lufttørre.

Det er fordi du for nogle mdr siden har født, er det ikke? 

Anmeld

26. marts 2013

ESV

TWT skriver:

Jeg taber mit hår... Virkelig slemt. Bare jeg kører min hånd igennem håret, har jeg en håndfuld hår med.

Hvad kan man gøre ved det?

Klip det så det ikke kræver så meget pleje og så tag nogle gode vitaminet.

Anmeld

26. marts 2013

Sara.

Under graviditeten taber man ikke sit hår som man plejer.... så efter man har født taber man en masse Men ender ikke ud med mindre end normalt før man fødte
Så jeg ville tage det roligt

Anmeld

26. marts 2013

TWT

khaleesi skriver:

Lad det være. lad være med at sætte dit hår op når du kan undgå det, brug hårolie og en god hårkur. Lad være med at kamme vådt hår og lad det lufttørre.

Det er fordi du for nogle mdr siden har født, er det ikke? 

Gør alle de ting du skriver, men sætter det godt nok op. 
Jo jeg fødte for 3 mdr siden. Jeg kan ikke rigtog lade være med at sætte det op. den lille river jo i det

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

TWT skriver:

Gør alle de ting du skriver, men sætter det godt nok op. 
Jo jeg fødte for 3 mdr siden. Jeg kan ikke rigtog lade være med at sætte det op. den lille river jo i det

Okay, så er der ikke så meget at gøre

Det fordi i graviditeten taber du nærmest intet hår, så bagefter taber du det hår du skulle have tabt i graviditeten, det kan godt virke voldsomt, men det stopper om noget tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.