hva sker der lige????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2009

Lilac

Åh Gud altså!!! xxx er meget billigt til salg!
Tredje nat i træk er det nu, hvor jeg må ind til ham en gang i timen! Jeg bliver vanvittig! Om dagen er han sur og tvær og kun glad når hans far er hjemme, hvilket bestemt ikke gør det bedre, for han er på arbejde. Tror han er ved at få en tand mere, men det burde da ikke gøre at han sover SÅ dårligt, vel? Hva med tigerspring? Han er ca. 30 uger gammel (snart 7 måneder).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Jules

Puh ha...Sådan dage har Viktor også haft... Det er bare ANSTRENGENDE!!!! Man er bare tappet for energi... Det er bare den bedste tortur ikke at få sovet ordenligt. Man må bare blive ved med at håbe at der er en god grund og at det blir bedre... Også bare tage en nat afgangen....
Hmmm...Kan ikke helt huske hvornår de tigerspring er...Men Viktor var vist os omkring 7 mån da hans nætter var værst.

Anmeld

25. juni 2009

sarahb

jep jeg nupper ham.. hva skal du have???hihi...

Jeg ved ikk til tigerspring uge 30 men måske det er en tand, hvis det er overmunden sku det gøre meget mere ondt end under munden..

Du sender ham bare her hjem

Anmeld

25. juni 2009

Lilac

sarahb skriver:

jep jeg nupper ham.. hva skal du have???hihi...

Jeg ved ikk til tigerspring uge 30 men måske det er en tand, hvis det er overmunden sku det gøre meget mere ondt end under munden..

Du sender ham bare her hjem

Bare i orden!!! Kom med din adresse

Anmeld

25. juni 2009

Bondepigen

Der er tigerspring omk. 26 uger og 37 uger... Så det er nok ikke det.

Hvis du googler tigerspring, så kan du finde det på "vores børn"

Håber da snart han bliver lidt glad igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.