Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal giftes 7. sept. Men jeg mangler virkelig inspiration til bordpynt. Så håber der er nogle søde kvinder herinde der vil vise mig deres bordpynt eller ideer der til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyGirl skriver: uha, der er jo SÅ mange ideer og måder at gøre det på! Vil foreslå dig, at hoppe ind på bryllupsklar.dk Der er så mange inspirationstråde derinde, endda også delt op i farver og temaer
uha, der er jo SÅ mange ideer og måder at gøre det på! Vil foreslå dig, at hoppe ind på bryllupsklar.dk Der er så mange inspirationstråde derinde, endda også delt op i farver og temaer
Jeg er derinde, men kan ikke rigtig finde alle de tråde folk opretter derinde
Annemor... skriver: Jeg er derinde, men kan ikke rigtig finde alle de tråde folk opretter derinde
KittyGirl skriver: Du skal ind i farve- og bryllupstemaer og man kan også finde en del under læsernes bryllupshistorier da de jo smider billeder op derinde
Du skal ind i farve- og bryllupstemaer og man kan også finde en del under læsernes bryllupshistorier da de jo smider billeder op derinde
Nu har jeg fundet det :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128