Anbefal en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Maja88

Hvidbjerg strand eller løkken klit camping

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Karla

o1Mutte skriver:

Campingplads!

Ja, nu har jeg givet mig (efter 4 år ) og har lovet manden at vi godt kan campere i år.. MEN! Hvor skal vi hen? (det skal være i danmark )
Det skal være et sted hvor der er aktiviteter som en pige på 8 synes er sjovt.. Og ting man kan lave sammen (måske et sted med svømmehal.. Findes det mon?)

Så kom frisk med jeres erfaringer og smid gerne et link så jeg kan kigge nærmere på det

Tornby strand camping er lækker
Tæt ved stranden, og meget børnevenligt. Indendørs pool og udendørs pool

Du kan se lidt via linket her, ellers har de en facebook side, hvis du søger på tornby strand camping

http://m.tornbystrand.dk/pages/billedserier.asp?la nguid=1

Anmeld

26. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
http://www.jambo.dk/

Den var jeg på, da jeg var 13 ned mine forældre - den må ha' været go' siden jeg stadig kan huske den

Anmeld

26. marts 2013

L&V

o1Mutte skriver:

Øvøv linket virker ikke

Hmm det var underligt. Det skal jeg ikke ku sige hvorfor

Anmeld

26. marts 2013

Francisca

o1Mutte skriver:

Campingplads!

Ja, nu har jeg givet mig (efter 4 år ) og har lovet manden at vi godt kan campere i år.. MEN! Hvor skal vi hen? (det skal være i danmark )
Det skal være et sted hvor der er aktiviteter som en pige på 8 synes er sjovt.. Og ting man kan lave sammen (måske et sted med svømmehal.. Findes det mon?)

Så kom frisk med jeres erfaringer og smid gerne et link så jeg kan kigge nærmere på det

Bøsere strand feriepark  

hasmark strand camping  

Anmeld

26. marts 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Vi var for første gang på bøsøre sidste år .. Min søn elskede det ! Der kunne man lege camping vogn eller hytte .. Der er stor legeplads . Svømmehal , golf bane osv . Og oveni det er der et "hav" man kan se Storebælt broen derfra det ligger langt ude på landet men er skide hyggeligt .. Vi snakkede om at tag derhen igen men så kom rhodos på tale og vi valgte det !

Ved ligger lige et link kan desværre ikk gøre det blåt http://www.bosore.dk/index.asp?mode=for!forside!dk

Anmeld

26. marts 2013

livhemdrup

o1Mutte skriver:

Hehe gider ikke Tranum så kan vi ligeså godt parkere den i baghaven Vi bor meget tæt på

Ej okay det kan jeg så godt forstå. 

Ellers knarreborg mølle camping i Lundeborg på Fyn er os god. 

Anmeld

26. marts 2013

Jakob'sMor

o1Mutte skriver:

Campingplads!

Min mormor ligger fast på denne camping plads. Den er vildt hyggelig og en god legeplads og swimmingpool

http://www.ebeltoftstrandcamping.dk/

Anmeld

26. marts 2013

Moma

Maja88 skriver:

Hvidbjerg strand eller løkken klit camping

Vil også anbefale Hvidbjerg camping i Blåvand. Den er 4-stjernet, og der er indendørs tropeland, man kan bruge, hvis vejret ikke arter sig. 

Anmeld

26. marts 2013

Lunae

o1Mutte skriver:

Campingplads!

Jeg tænker åbo camping eller måske Ebeltoft strand camping! Åbo er nok mest for en 8 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.