Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvidbjerg strand eller løkken klit camping
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Campingplads! Ja, nu har jeg givet mig (efter 4 år ) og har lovet manden at vi godt kan campere i år.. MEN! Hvor skal vi hen? (det skal være i danmark )Det skal være et sted hvor der er aktiviteter som en pige på 8 synes er sjovt.. Og ting man kan lave sammen (måske et sted med svømmehal.. Findes det mon?) Så kom frisk med jeres erfaringer og smid gerne et link så jeg kan kigge nærmere på det
Campingplads! Ja, nu har jeg givet mig (efter 4 år ) og har lovet manden at vi godt kan campere i år.. MEN! Hvor skal vi hen? (det skal være i danmark )Det skal være et sted hvor der er aktiviteter som en pige på 8 synes er sjovt.. Og ting man kan lave sammen (måske et sted med svømmehal.. Findes det mon?) Så kom frisk med jeres erfaringer og smid gerne et link så jeg kan kigge nærmere på det
o1Mutte skriver: Øvøv linket virker ikke
Øvøv linket virker ikke
Bøsere strand feriepark
hasmark strand camping
o1Mutte skriver: Hehe gider ikke Tranum så kan vi ligeså godt parkere den i baghaven Vi bor meget tæt på
Hehe gider ikke Tranum så kan vi ligeså godt parkere den i baghaven Vi bor meget tæt på
Ej okay det kan jeg så godt forstå.
Ellers knarreborg mølle camping i Lundeborg på Fyn er os god.
Maja88 skriver: Hvidbjerg strand eller løkken klit camping
Vil også anbefale Hvidbjerg camping i Blåvand. Den er 4-stjernet, og der er indendørs tropeland, man kan bruge, hvis vejret ikke arter sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128