Hej mit navn er Patrick.
Jeg leder efter vordende forældre der har termin nu her i marts eller starten af april, som kunne tænke sig at få nogle fantastiske billeder af denne fuldstændig enestående oplevelse som er "din fødsel".

Der er en masse fordele ved at lade mig tage billederne for jer:
- I behøver kun at koncentrere jer om "jer" farmand/ vigtig familiemedlem behøver ikke at rende rundt og tage billeder, nu skal han bare være nærværende og omsorgsfuld så i kan nyde den fantastiske oplevelse sammen.
- Jeg er en dygtig fotograf og er vant til at se i vinkler og har sans for detaljer og lys, og har fotograferet ivrigt i en del år efterhånden. så billederne bliver af en rigtig høj standard.
- Jeg har top proffesionelt fotoudstyr, hvilket vil sikre jer billeder i høj kvalitet. ( i tilfælde af at i vil have nogle af billederne blæst op i stor eller større størelse).
- Kameraet er også ufatteligt hurtigt, så hvert et øjeblik vil komme med.
- Vi har efterfølgende mulighed for at kigge billederne igennem sammen og udvælge nogle stykker som jeg der efter vil efterbehandle i photoshop så de kommer til at sidde lige i skabet! ( til sidst vil i både modtage alle " de oprindelig filer" og de efterbehandlede)
- DET ER GRATIS!!!

tilbuddet er helt og aldeles gratis, da jeg søger ind på "fotografisk kommunikation" og i den forbindelse har fået en optagelsesprøve hvor emnet hedder "spænding". Og jeg tror næppe at der findes større spænding end hos to forældre der venter deres nyfødte søn/datter

et af billederne vil derfor muligvis blive brugt som modsvar til emnet. Det skal dog siges at billederne ikke bliver offenliggjort, men bliver kun sat overfor en lille jury ( 3 lærer) som skal kigge på billedet. efterfølgende bliver alle billeder destrueret.
Hvis i har spørgsmål til mig, eller vil se billeder jeg har taget så kan i kontakte mig her:
Mail: patrick_wassmann@hotmail.com
mobil: 28 43 39 41
Jeg glæder mig til at høre fra jer

Mvh. Patrick