Anja skriver:
Jeg har fået kejsersnit to gange på Slagelse og jeg har været yderst tilfreds. Første gang var det planlagt, anden gang var det akut.
Min oplevelse af Slagelse sygehus er kun positivt 
Ok. trist du ikke født selv men helelr det ind ja.
Jeg kender dem ikke rigtigt har da været der nogle gang også under graviditen med min datter men føde hende jo hjemme..
Men blød i uge 8-16 og tæt på af føde i uge 33+? så var deroppe til tjek..
Den dag jeg føde min datter d.13/8-06 starte det ud med mega blødningen om morgen kl:04.50 ingen veer osv før kl:14.55.
Men alt gik ok slagelse og pyha de mente bare det var slimproppen derfor bløde jeg bare meget uhyggeligt.Men efter af have haft mig der 1½ time i tjek hjertelyd osv måtte vi godt tage hjem og føde hjemme og hun blev født efter kun 10-11 mins press veer kl:22.06..
Måske alt det blod den gang allerede var starte op til det der er nu da jeg skriver/tænker over det.
Jeg har det nu ok med af skal føde på et syghuse ikke så meget det.
Mere det med ikke af føde i vand måske og for meget uro og stress som der jo kan være på et syghus.
Nåå jeg må se den 20 juli hva jdm siger syntes bare der er vildt langt tid til og ikke rart..Men nu er jeg jo også bleve fuldt tæt ind til 12+0 henne og nu slut et sted..
Men vi kan jo altid selv tag en tur og betale for det hvis det er..
Tak for begge jeres svar...
Anmeld