Hjemmelavet regnubue is.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
13 svar
1 synes godt om
26. marts 2013

Noahmor

Hej.

Er igang med at prøve at lave hjemmelavet is til at jeg skal holde fødselsdag for mine veninder. Men jeg vil gerne lave det i forskellige smag og farver.

Hvad tænker I at man kan komme i grundopskriften, som både farver og smager af noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

LLN

Noahmor skriver:

Hej.

Er igang med at prøve at lave hjemmelavet is til at jeg skal holde fødselsdag for mine veninder. Men jeg vil gerne lave det i forskellige smag og farver.

Hvad tænker I at man kan komme i grundopskriften, som både farver og smager af noget? 

Hvad med at lave en regnbue is. En med blendede jordbær, en med lækker vanilie og en med chokolade og chokoladestykker.

Anmeld

26. marts 2013

MHB

Vi lavede på et tidspunkt en hjemmelavet isbombe med tre lag. Det yderste var vanilie is, derefter et lag skovbær sorbet og indest chokolade is, det så super fint ud og smagte skønt..

Anmeld

26. marts 2013

Noahmor

LLN skriver:

Hvad med at lave en regnbue is. En med blendede jordbær, en med lækker vanilie og en med chokolade og chokoladestykker.

Dem havde jeg også tænkt, men ville måske gerne have nogle smagsvarianter, der ikke er så almindelige. 

Men ender jo nok med jordbær, vanilje og chokolade. 

Anmeld

26. marts 2013

Noahmor

MHB skriver:

Vi lavede på et tidspunkt en hjemmelavet isbombe med tre lag. Det yderste var vanilie is, derefter et lag skovbær sorbet og indest chokolade is, det så super fint ud og smagte skønt..

Hvad farve blive skovbær is? Lidt lilla eller? 

Anmeld

26. marts 2013

MHB

Noahmor skriver:

Hvad farve blive skovbær is? Lidt lilla eller? 

Her blev den meget dyb bordeaux i farven - den så mægtig flot ud mellem det hvide og det brune... Vi havde også puttet lidt hakket daim i vanilien så det ikke kun var vanilie is...

Anmeld

26. marts 2013

Noahmor

MHB skriver:

Her blev den meget dyb bordeaux i farven - den så mægtig flot ud mellem det hvide og det brune... Vi havde også puttet lidt hakket daim i vanilien så det ikke kun var vanilie is...

Den tror jeg bliver skrevet på listen. Tak.

Anmeld

27. marts 2013

La´chrissen

Hindbær er også god og meget frisk

Du kan jo bruge stort set alle smage. Så det er bare fantasien der sætter grænser.

Anmeld

27. marts 2013

Noahmor

La´chrissen skriver:

Hindbær er også god og meget frisk

Du kan jo bruge stort set alle smage. Så det er bare fantasien der sætter grænser.

Ja, problemet er at min fantasi ikke rækker ret langt. 

Overvejer en med ingefær og hvids chokolade, men ved ikke om det bliver for mærkeligt.

Anmeld

28. marts 2013

La´chrissen

Noahmor skriver:

Ja, problemet er at min fantasi ikke rækker ret langt. 

Overvejer en med ingefær og hvids chokolade, men ved ikke om det bliver for mærkeligt.

Hva med hvid chokolade og basilikum?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.