Og så blev man da lige fyret!... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja I ved sikkert godt hvem jeg er, men er nødt til lige at skrive som ano.

Jeg er bare lige nødt til at komme UD med det!... Den øverste chef har lige haft ringet til mig her til formiddag, og opsagt mig over telefone, da jeg har været sygemeldt i 120 dage på et år nu. Det var dén tak man fik for ansættelse i over 5 år og at knokle numsen ud af bukserne.... Synes jeg er blevet behandlet af lort til og sgu brug for lidt tid til lige at slikke mine sår... Ikke nok med at når det er fyring pga sygedom, så gælder mine normale 4 måneders opsigelse ikke. Så kan de fyre mig med én måneds varsel... Går stadig pt sygemeldt og synes det hele er en kende uoverskeligt....

Nå have lige brug for at ynke mig selv lidt. Synes de er nogle rø******* at de ikke en gang kan kalde mig ind til et møde og sige det ansigt til ansigt, men opsiger mig over telefonen!.... Ø V med Ø V på.

"go påske" til mig, eller......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Mettemus

Anonym skriver:

Ja I ved sikkert godt hvem jeg er, men er nødt til lige at skrive som ano.

Jeg er bare lige nødt til at komme UD med det!... Den øverste chef har lige haft ringet til mig her til formiddag, og opsagt mig over telefone, da jeg har været sygemeldt i 120 dage på et år nu. Det var dén tak man fik for ansættelse i over 5 år og at knokle numsen ud af bukserne.... Synes jeg er blevet behandlet af lort til og sgu brug for lidt tid til lige at slikke mine sår... Ikke nok med at når det er fyring pga sygedom, så gælder mine normale 4 måneders opsigelse ikke. Så kan de fyre mig med én måneds varsel... Går stadig pt sygemeldt og synes det hele er en kende uoverskeligt....

Nå have lige brug for at ynke mig selv lidt. Synes de er nogle rø******* at de ikke en gang kan kalde mig ind til et møde og sige det ansigt til ansigt, men opsiger mig over telefonen!.... Ø V med Ø V på.

"go påske" til mig, eller......

ØV! Må man overhovedet det???

Hvor er det luset og en tarvelig måde at ende det på - du har jo trods alt lagt et kæmpe stykke arbejde der i flere år og givet mere af dig selv end du egentligt kunne. Lorte arbejdsplads ikke at værdsætte det og opstille en række løsningsforslag i stedet for at præsentere dig for en fyreseddel.

Håber det viser sig trods alt at være en god ting (trods de ufine metoder), at du nu får muligheden for at finde et job hvor du vil blive værdsat og hvor du ikke skal bære et tungere læs end hvad rimeligt er.

Knus og god påske - nyd den med din familie!

Anmeld

27. marts 2013

PeruBaby

Øv, øv - det er jeg rigtig ked af at høre. Ved ikke hvem du er, men du skal have et under alle omstændigheder

Anmeld

31. marts 2013

DK

Rigtig rigtig træls!

Er du medlem af en fagforening, der evt. kan tælle de 120 dage for dig?

Anmeld

31. marts 2013

Lilje82

Kan heller ikke lige regne ud, hvem du er. Men et kram skal du have 

Jeg ville også ringe til fagforeningen, det lyder lidt luset.

Anmeld

31. marts 2013

Anonym trådstarter

DK skriver:

Rigtig rigtig træls!

Er du medlem af en fagforening, der evt. kan tælle de 120 dage for dig?

Yeb. Har allerede snakket med dem og sendt de første informationer af sted. For hvis jeg har forstået det korrekt, så kan de kun bruge reglen med de 120 dage, hvis det ER meget tæt på de 120 dage man har været syg. Hvis man fx har været syg 145 dage, snakkede min fagforening om at de ikke kunne bruge den. Så nu er jeg ved at finde ud af hvad jeg har haft af sygedage i alt fra 27. Marts 2012 til 27. Marts 2013. Så må jeg se hvad det løber op i.... 

HVIS det viser sig de ikke kan bruge den, ved du så hvordan jeg står? Jeg har aldrig nogen sinde fået en advarsel eller lignende... Ikke at jeg ønsker at komme tilbage nu. Men jeg ønsker jo selvfølgelig at sikre mig selv så godt jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.