Jeg ønsker at oprette det emne amnomyt, håber jeg er okay! :-)
Sagen er den at min datters far sidder i fængsel indtil 2017 ca. vi har haft en del op og nedture, vi havde egentlig nogenlunde fundet ud af det igen som venner. Men så ikke helt alligevel. Den 13 marts måtte jeg så kontakte politiet fordi han truede med at tæske mig og han sagde han ville sende folk fra hans klub herhjem. (Han er medlem af Hells angels) . Der mødte så aldrig nogen op den ovenstående dag. Idag den 25 marts banker det så på min dør kl. 15 og da jeg åbner står der 2 fra hans klub! De fortæller mig så at jeg IKKE skal kontakte min datters far længere og de kommer igen hvis jeg gør osv. jeg ved ikke hvad det bunder ud i, eftersom jeg slet ikke har haft diskuteret med hendes far siden den 13! Finder så ud af at hans eks har påstået der er 2 andre mulige fædre til min datter (er der så bare ikke!!) og det er hendes far selvfølgelig blevet sur over!!
Men sagen er den at han vil starte en sag om forældremyndigheden og siger at han vil knække mig psykisk og tage min datter fra mig! Så jeg er sindssyg bange for at miste hende nu! Hvordan vil jeg stå i forhold til ham i en mulig retssag?
mit værste mareridt er seriøst at miste hende
Anmeld