Hjælp til statsamtet - mulig sag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
8 svar
6 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg ønsker at oprette det emne amnomyt, håber jeg er okay! :-) 

Sagen er den at min datters far sidder i fængsel indtil 2017 ca. vi har haft en del op og nedture, vi havde egentlig nogenlunde fundet ud af det igen som venner. Men så ikke helt alligevel. Den 13 marts måtte jeg så kontakte politiet fordi han truede med at tæske mig og han sagde han ville sende folk fra hans klub herhjem. (Han er medlem af Hells angels) . Der mødte så aldrig nogen op den ovenstående dag. Idag den 25 marts banker det så på min dør kl. 15 og da jeg åbner står der 2 fra hans klub! De fortæller mig så at jeg IKKE skal kontakte min datters far længere og de kommer igen hvis jeg gør osv. jeg ved ikke hvad det bunder ud i, eftersom jeg slet ikke har haft diskuteret med hendes far siden den 13! Finder så ud af at hans eks har påstået der er 2 andre mulige fædre til min datter (er der så bare ikke!!) og det er hendes far selvfølgelig blevet sur over!! 

Men sagen er den at han vil starte en sag om forældremyndigheden og siger at han vil knække mig psykisk og tage min datter fra mig! Så jeg er sindssyg bange for at miste hende nu! Hvordan vil jeg stå i forhold til ham i en mulig retssag? mit værste mareridt er seriøst at miste hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Mamalou

I dit tilfælde ville retssagen ikke være det jeg ville frygte mest. Din datters far sidder inde og har (formentlig) ingen kontakt. Jeg ville være mere bekymret for de "gæster" du får, og hvad det kan føre til. Jeg ville nok pakke mine sydfrugter og flytte langt væk. Turde ikke tage nogen chancer. 

Kæmpe knus til dig 

Anmeld

25. marts 2013

tarkoflen

Puha det lyder ikke rart!

Jeg kan ud fra din beskrivelse ikke forestille mig, at du kan miste dit barn! Heller ikke selvom han er far til din datter, så giver de næppe forældremyndigheden til en der sidder i fængsel!

Det jeg synes der er mest foruroligende er da, at han sender folk ud til dig! Jeg ville overveje at flytte langt væk, hvis det var mig! Det er da ikke til at leve med, at man skal gå og være bange!

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Altså, det med at flytte langt væk, det ved jeg ikke helt. Hele min familie bor her i området og jeg er lidt bange for pludselig at stå helt alene. Har overvejet at få en ny lejlighed også få hemmelig adresse. Tænker jeg at politiet godt vil give mig i sådan tilfælde. :-) jeg er ikke bange for dem, for ved de ikke slår på kvinder. Men synes det er frusterende de pludselig står her - især når jeg intet har gjort! Er mere bange for at miste mit barn end for dem. 

Anmeld

26. marts 2013

Rona

Så længe du ved at han er far til jeres barn har du ikke noget at være bange for, mht. til at miste forældreretten.
Men jeg håber, du kontakter politiet hver gang du bliver kontaktet af de der bøffer!

Anmeld

26. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 110 % på han er far til barnet, kan ikke være andre end ham. var sammen med ham i 4 år, vi gik fra hinanden under graviditeten. Så jeg ved det er ham og hun har også hans mund osv. 

Jeg ringer til politiet hver gang og de har skrevet døgn rapport hver gang, så kan dokumtere alt overfor amtet - hvis det kan styrke min sag..

Anmeld

26. marts 2013

chael

Du kan være ganske rolig...

Manden er kriminel!! Du har alle rettigheder på din side..

Ville desuden gå til politiet og sige de har været på din bopæl og truet dig!!

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Altså, det med at flytte langt væk, det ved jeg ikke helt. Hele min familie bor her i området og jeg er lidt bange for pludselig at stå helt alene. Har overvejet at få en ny lejlighed også få hemmelig adresse. Tænker jeg at politiet godt vil give mig i sådan tilfælde. :-) jeg er ikke bange for dem, for ved de ikke slår på kvinder. Men synes det er frusterende de pludselig står her - især når jeg intet har gjort! Er mere bange for at miste mit barn end for dem. 

Det er meget muligt, at de ikke slår på kvinder, men det kan ikke være trygt for dig og din datter at have dem rendende. Jeg kan godt forstå, at det kan være svært at flytte væk, men måske kan det også være en løsning at flytte i en ny lejlighed med hemmelig adresse og nyt hemmeligt telefon nr. Jeg tænker at du skal lade din datters far være, og lade kontakten ske gennem statsforvaltningen, hvis han har et ønske om samvær med jeres datter. Umiddelbart tænker jeg (uden at kende nogen af jer), at din eks truer med en retssag, fordi han kan ramme dig. Lad dig ikke påvirke af det, men tænk i stedet på hvordan du bedst muligt kan passe på din datter og skabe trygge og stabile rammer. 

Anmeld

1. april 2013

Rona

Anonym skriver:

Jeg er 110 % på han er far til barnet, kan ikke være andre end ham. var sammen med ham i 4 år, vi gik fra hinanden under graviditeten. Så jeg ved det er ham og hun har også hans mund osv. 

Jeg ringer til politiet hver gang og de har skrevet døgn rapport hver gang, så kan dokumtere alt overfor amtet - hvis det kan styrke min sag..

Så har du ingen verdens ting at frygte

Kun lige ham bøffen der, altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.