Jeg har født min smukke søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
19 svar
14 synes godt om
25. marts 2013

Tona

Endelig, endelig, endelig d. 22 marts, natten mellem torsdag og fredag kom vores smukke og helt igennem vidunderlige søn Tobias til verden.

Hvor er jeg lykkelig og hvor er han fin  Kom hjem fra sygehuset i går og det var så dejligt at være samlet hele familien igen  Amanda er en meget stolt og sød storesøster og hun er meget kærlig og slet ikke jaloux

Jeg vil prøve at skrive en fb når jeg er lidt friskere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Amandas-mor skriver:

Endelig, endelig, endelig d. 22 marts, natten mellem torsdag og fredag kom vores smukke og helt igennem vidunderlige søn Tobias til verden.

Hvor er jeg lykkelig og hvor er han fin  Kom hjem fra sygehuset i går og det var så dejligt at være samlet hele familien igen  Amanda er en meget stolt og sød storesøster og hun er meget kærlig og slet ikke jaloux

Stort tillykke

Anmeld

25. marts 2013

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Stort tillykke!

Dejligt at storesøster har taget godt i mod ham.

Vh. Louise

Anmeld

25. marts 2013

Tona

Roselil skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld

25. marts 2013

Tona

Mamalou skriver:

Stort tillykke!

Dejligt at storesøster har taget godt i mod ham.

Vh. Louise

Mange tak

Anmeld

25. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke!  Vh stine

Anmeld

25. marts 2013

khaleesi

Kæmpe tillykke 

Anmeld

25. marts 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Amandas-mor skriver:

Stort tillykke med ham 

Anmeld

26. marts 2013

LMX

Tillykke

Anmeld

26. marts 2013

B&J

dejligt hun tog det så pænt at blive storsøster, og stort tillykke med jeres lille ny søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.