Står lidt med tankerne om at jeg er klar til og smide pillen og få en lille bebse mere for er så satens skruk, Maja er lige fyldt 2 og har den alder vi alid har ment der skylle være af forskel på vores børn, vi har snakket om det i et halvt års tid og aftalte nogle ting vi skulle have ordnet inden jeg skulle smide pillen, vi har fået styr på det meste, men er nu begge igang med noget udredning af adhd på hans side og en fødselsdep samt muligvis diagnosen emotionel ustabil hos mig..
Jeg skal muligvis om 1/2 år pga. ventetid, i noget terapiforløb til hjælp af min måske diagnose og dette kommer til og tage et halvt år tid også.. Men jeg må ikke være gravid under forløbet så skal derfor vente til forløbet er færdig.. Det vil sige 1 års ventid før jeg kan smide pillen og med vores datter tog det 1 år før jeg blev gravid og graviditeten tager jo yderligere 9 mdr.. Så min datter er måske først 5 år før hun for en søskende..
Jeg kan så også smide pillen nu og så når jeg så bliver gravid evt stoppe forløbet? Men er også bekymret for hvordan jeg vil reagere på og droppe depressions pillen når jeg bliver gravid, har trods alt taget dem i godt 2 år.
Men hvordan vil jeg få det med et barn mere og hvad vil sygehuset sige?
Vi føler vi er klar og vil begge men der er jo lige denne hindring..
Hvad vil i forslå/ selv gøre eller hvad har i af tanker omkring alt dette?
- Malene
Anmeld