Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
som wamse også skriver hvorfor skulle du ikke komme på kh? altså du kan ikke komme det fra den ene dag til den anden, dét er rigtigt nok, men ellers skulle der ikke være noget der hindre dig i at komme det igen
jydeinden skriver: som wamse også skriver hvorfor skulle du ikke komme på kh? altså du kan ikke komme det fra den ene dag til den anden, dét er rigtigt nok, men ellers skulle der ikke være noget der hindre dig i at komme det igen
bobbles skriver: altså som det ser ud nu får jeg SU på onsdag. men ved ikke hvordan min indtægt ser ud fra den 1/5. det sagde min sagsbehandler bare til mig at jeg ikke kunne komme på kh. og hvis jeg selv går ned og søger kh så bliver jeg sendt i aktivering. og det kan jeg jo ikke nu ved slet ikke hvem jeg skal søge hjælp hos
altså som det ser ud nu får jeg SU på onsdag. men ved ikke hvordan min indtægt ser ud fra den 1/5. det sagde min sagsbehandler bare til mig at jeg ikke kunne komme på kh. og hvis jeg selv går ned og søger kh så bliver jeg sendt i aktivering. og det kan jeg jo ikke nu ved slet ikke hvem jeg skal søge hjælp hos
altså hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen og høre ad om han/hun vil bakke dig op omkring en sygemelding.. for i hvertfald i vores kommune tager diverse sagsbehandlere sig af hvad lægen siger.. og hvis vedkommende bakker dig op så går du på kommunen og forklarer hvordan og hvorledes det hele hænger sammen.. men du får jo desværre en måned uden indtægt da su er forudbetalt og kh bagud
SU er forudbetalt, så hvis du hopper fra din uddannelse, så skal du da ikke have SU for april måned - det kommer du da til at betale tilbage.
Hvis du hopper fra uddannelsen må du jo søge KH - og så tage den derfra....
God bedring.
jydeinden skriver: altså hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen og høre ad om han/hun vil bakke dig op omkring en sygemelding.. for i hvertfald i vores kommune tager diverse sagsbehandlere sig af hvad lægen siger.. og hvis vedkommende bakker dig op så går du på kommunen og forklarer hvordan og hvorledes det hele hænger sammen.. men du får jo desværre en måned uden indtægt da su er forudbetalt og kh bagud
bobbles skriver: en måned kan jeg os sagtens overleve da vi har lidt i opsparing som vi evt må tage af hvis der er en måned jeg ikke får penge. men må prøve at høre en anden end min sagsbehandler ad i morgen
en måned kan jeg os sagtens overleve da vi har lidt i opsparing som vi evt må tage af hvis der er en måned jeg ikke får penge. men må prøve at høre en anden end min sagsbehandler ad i morgen
lyder bestemt som en god ide for kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne få
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128