Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej
jeg syntes du skal ringe til fødegangen så evt de lige kan se dig eller lige tale med dig om det.
kan evt være slimproppen min gik da jeg skulle føde og det gjorde jeg 36+0
så syns du li ska ringe
hilsen charlotte
E.J.mor. skriver: hej jeg syntes du skal ringe til fødegangen så evt de lige kan se dig eller lige tale med dig om det. kan evt være slimproppen min gik da jeg skulle føde og det gjorde jeg 36+0 så syns du li ska ringe hilsen charlotte
hvad sagde de til dig..???
skulle du ik komme derop..??
er enig. syns du skal ringe
E.J.mor. skriver: hvad sagde de til dig..??? skulle du ik komme derop..??
Slimproppen kan gå en del gange i løbet af graviditeten, og den gendannes igen. Den kan også gå lidt af gangen. Så hvis du ikke har andre symptomer på noget, så ville jeg tage det helt roligt
kiwiol skriver: Slimproppen kan gå en del gange i løbet af graviditeten, og den gendannes igen. Den kan også gå lidt af gangen. Så hvis du ikke har andre symptomer på noget, så ville jeg tage det helt roligt
Anonym skriver: Ja undskyld detaljerne... men har lige været ude og tisse, og idet jeg tørre mig er der en stor klump med, gennemsigtig og med en smule rødt i... Er det slimproppen der er gået ?? og har det noget at sige??er 30 uger henne
Ja undskyld detaljerne... men har lige været ude og tisse, og idet jeg tørre mig er der en stor klump med, gennemsigtig og med en smule rødt i... Er det slimproppen der er gået ?? og har det noget at sige??er 30 uger henne
1990h skriver: slimproppen kan gå meget tidlig og har ikke noget at sige i forhold til hvornår du føder det er jeg blevet informeret med..
slimproppen kan gå meget tidlig og har ikke noget at sige i forhold til hvornår du føder det er jeg blevet informeret med..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128