tror min slimprop er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja undskyld detaljerne... men har lige været ude og tisse, og idet jeg tørre mig er der en stor klump med, gennemsigtig og med en smule rødt i... Er det slimproppen der er gået ?? og har det noget at sige??

er 30 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

E.J.mor.

hej

jeg syntes du skal ringe til fødegangen så evt de lige kan se dig eller lige tale med dig om det.

kan evt være slimproppen min gik da jeg skulle føde og det gjorde jeg 36+0

så syns du li ska ringe

hilsen charlotte

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

hej

jeg syntes du skal ringe til fødegangen så evt de lige kan se dig eller lige tale med dig om det.

kan evt være slimproppen min gik da jeg skulle føde og det gjorde jeg 36+0

så syns du li ska ringe

hilsen charlotte

har ringet til dem, og snakket da jeg ret hurtigt efterfølgende fik mens smerter og hele min mave blev hård.. men ellers har jeg ikke umiddelbart mærket noget..

Anmeld

25. marts 2013

E.J.mor.

hvad sagde de til dig..???

skulle du ik komme derop..??

Anmeld

25. marts 2013

bettelh

er enig. syns du skal ringe

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

hvad sagde de til dig..???

skulle du ik komme derop..??

jeg sku tage et bad, og prøve at slappe af, og blev det værre sku jeg ringe igen også ville de tjekke mig..

Anmeld

25. marts 2013

kiwiol

Slimproppen kan gå en del gange i løbet af graviditeten, og den gendannes igen. Den kan også gå lidt af gangen. Så hvis du ikke har andre symptomer på noget, så ville jeg tage det helt roligt

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

kiwiol skriver:

Slimproppen kan gå en del gange i løbet af graviditeten, og den gendannes igen. Den kan også gå lidt af gangen. Så hvis du ikke har andre symptomer på noget, så ville jeg tage det helt roligt

det var bare en ret stor klump så tænkte bare fuck, nu vare det ikke længe før at jeg har min baby i hænderne

Anmeld

25. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Ja undskyld detaljerne... men har lige været ude og tisse, og idet jeg tørre mig er der en stor klump med, gennemsigtig og med en smule rødt i... Er det slimproppen der er gået ?? og har det noget at sige??

er 30 uger henne

slimproppen kan gå meget tidlig og har ikke noget at sige i forhold til hvornår du føder det er jeg blevet informeret med..

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

slimproppen kan gå meget tidlig og har ikke noget at sige i forhold til hvornår du føder det er jeg blevet informeret med..

okay det meget rart at vide, vil jo gerne have hun bliver derinde lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.