Meget stædig dame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
11 svar
2 synes godt om
25. marts 2013

L&V

Åh gud.. Der er ikke flere tigerspring mig bekendt men nøj hvor opføre laura sig som når der er sådan et.. Så tænkte jeg trods alder men det er der jo ikke noget der hedder mere, det har fået et meget flottere ord
Arhmen hvor kan den lille dame få mig helt der ud hvor jeg simpelthen ik ved hva jeg hverken ska gøre af mig selv eller hende..
Hun kan gå fuldstændig amokos over de mindste ting, skriger som jeg aldrig har hørt hende skrige før hvis det ikke lige går efter hendes hovede, hun han sidde og lave noget hun udemærket godt ved hun ikke må mens hun kigger en direkte ind i øjnene og siger "Nej"...

Åh vær sød at sig mig jeg ikke er den eneste der har et barn der til tider (ret ofte lige nu) kan forvandles til en sand djævel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

maryjane

Sådan er det også her, dog ikke så meget lige nu....Men sidste uge. Puuuuh

Anmeld

25. marts 2013

L&V

maryjane skriver:

Sådan er det også her, dog ikke så meget lige nu....Men sidste uge. Puuuuh

Dejligt at høre man ik er ene om det.. For hulen det må gerne snart være ovre for det har ret så gravid mor ski ik energi til

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

Kender det godt fra Benjamin. Han bliver så hysterisk hvis tingene ikke lige går efter hans hoved. Tror bare det er en periode de lige skal over.

Anmeld

29. marts 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Kender det godt fra Benjamin. Han bliver så hysterisk hvis tingene ikke lige går efter hans hoved. Tror bare det er en periode de lige skal over.

Hov, havde ikke set debatten lå i en terminsgruppe.
Beklager.

Anmeld

29. marts 2013

L&V

Benjamins'mor skriver:

Hov, havde ikke set debatten lå i en terminsgruppe.
Beklager.

Det er helt oki

Anmeld

1. april 2013

twinny

vi har det dobbelt op.
De er simpelt så hidsige. De kaster sig på gulvet og græder som om vi slår dem.

Anmeld

1. april 2013

L&V

twinny skriver:

vi har det dobbelt op.
De er simpelt så hidsige. De kaster sig på gulvet og græder som om vi slår dem.

Øv ja de følger jo nok hinanden ret så godt.. Puha lige der missunder jeg dig godt nok ik.. Syntes godt nok det er en hård omgang

Anmeld

1. april 2013

HeidiØ

William er altså osse en stædig hidsigprop. Synes dog det er begyndt at komme i bedring

Kan godt forstå energien til det ikke lige er der

Anmeld

1. april 2013

L&V

HeidiØ skriver:

William er altså osse en stædig hidsigprop. Synes dog det er begyndt at komme i bedring

Kan godt forstå energien til det ikke lige er der

Er der lys forude, ih hvor dejligt.. Er du viggo mand hun er bare billig til salg nogle dage

Det er bare så ufedt at sige at man ik har energi til de der kampe som en 1½årige kan stille op med men må erkende at jeg er 100% sejere til andres børn end min egen djævel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.