Update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

bobbles

som jeg skrev i mit tidligere indlæg så er den helt galt. var knækket fuldstændig sammen så min kæreste tog mig med på et spa ophold i går og det hjalp rigtig meget på humøret. men vi tjekkede ud kl 9 da min kæreste havde fået en tid til lægen så jeg kunne opstartet på nogen piller igen og få nogen psykolog samtaler. men har det stadig rigtig dårligt og lægen sagde jeg skulle have ro omkring mig. så har lige for en halv time siden fået af vide af min kæreste at mine forældre tager børnene ( de har 14 dages ferie fra på onsdag af) også har han bestilt en uges ferie til Tyrkiet med afrejse på lørdag kun ham og mig. håber jeg får det bedre med lidt ro på. jeg er så glad for at både min kæreste samt familie hjælper mig så meget i denne tid og jeg håber at jeg får det bedre med tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

birthee

Sikke dog en dejlig kæreste du har dig  det er da også skønt at dine forældre vil tage børnene  rigtig god tur til jer, håber det hjælper dig - det skulle da trods alt være lidt varmere dernede 

Anmeld

25. marts 2013

Isabella_mor

birthee skriver:

Sikke dog en dejlig kæreste du har dig  det er da også skønt at dine forældre vil tage børnene  rigtig god tur til jer, håber det hjælper dig - det skulle da trods alt være lidt varmere dernede 

Ja det tænkte jeg også...

Anmeld

25. marts 2013

bobbles

birthee skriver:

mellem 17-20 grader lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.