Mærke liv? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg ved endnu ikke 100% hvor langt jeg er henne. Altså om jeg er 12+0 eller næsten 14+0. Det ved jeg først til NF. MEN jeg føler der er spark inde i maven (er 2 gangs gravid) og det føles virkeligt som da min søn sparkede da jeg var 21+ med ham.

Kan det virkeligt være rigtigt? Eller hvad kan det ellers være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis du er næsten 14 uger henne vil jeg sige ja og ved de 12 uger så måske

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

hvis du er næsten 14 uger henne vil jeg sige ja og ved de 12 uger så måske

Hold da op, synes godtnok det er tidligt.

Anmeld

25. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg ved endnu ikke 100% hvor langt jeg er henne. Altså om jeg er 12+0 eller næsten 14+0. Det ved jeg først til NF. MEN jeg føler der er spark inde i maven (er 2 gangs gravid) og det føles virkeligt som da min søn sparkede da jeg var 21+ med ham.

Det var da lidt vovet ikke og vide om man er 12+ eller 14+ ved 14+ er nf jo for sent.. Nå men tilbage til spørgsmålet så tror jeg ikke du kan mærke kraftige spark endnu da muskler og knogler endnu ikke er særlig udviklet

Anmeld

25. marts 2013

sofiell89

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg mærkede fint min prut her 2. gang allerede i 14 uge, ikke som direkte spark, men som moslen osv. Nu er jeg 16+1, og det bliver tydeligere og tydeligere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.