Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har du prøvet at bruge Spor.dk ? kan nogen gange hjælpe en lidt i en retning af uddannelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wampires skriver: har du prøvet at bruge Spor.dk ? kan nogen gange hjælpe en lidt i en retning af uddannelse
Aagaard skriver: Ja, jeg er sikker på at du sagtens kan søge ind på flere. Men puha! Jura? DET ville jeg aldrig byde mig selv - Men selvfølgelig, er det sådan noget man er til, så er jeg bare glad for at der er nogen der vil gøre det. Har det lidt på samme måde med lærer, finans og erhvervsøkonomi... Det bliver da spændende at se hvad du kommer ind på, så du ved hvad du har at vælge imellem Hvis du nu forestiller dig at du KUN kom ind på fx Jura ville du så være strålende glad, eller tænke øv jeg ikke kom ind på ................(sæt selv en af de andre ind.Måske det virker til at begrænse mængden af ting du gerne vil til dem du rigtig rigtig gerne vil
Ja, jeg er sikker på at du sagtens kan søge ind på flere.
Men puha! Jura? DET ville jeg aldrig byde mig selv - Men selvfølgelig, er det sådan noget man er til, så er jeg bare glad for at der er nogen der vil gøre det. Har det lidt på samme måde med lærer, finans og erhvervsøkonomi...
Det bliver da spændende at se hvad du kommer ind på, så du ved hvad du har at vælge imellem Hvis du nu forestiller dig at du KUN kom ind på fx Jura ville du så være strålende glad, eller tænke øv jeg ikke kom ind på ................(sæt selv en af de andre ind.Måske det virker til at begrænse mængden af ting du gerne vil til dem du rigtig rigtig gerne vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128