Flip Flap kombivogn .. Nogle som har den ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
10 svar
5 synes godt om
25. marts 2013

Mortil7

Vil meget gerne høre erfaringer med den og meget gerne se et billede af jeres vogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Jeg har den og den er fantastisk!!

Hvis du har set de gamle afsnit af de unge mødre så er det Stines barnevogn jeg har købt :-)

Anmeld

26. marts 2013

lycly

2 fra min mødregruppe havde den og de var begge rigtig glade for deres

Anmeld

26. marts 2013

Victoria2013

Uha jeg er også blevet lidt lun på sådan en Flip Flap Aston kombivogn... den er jo større i selve barnevognen end Emmaljunga's Edge, som vi egentlig havde overvejet. Større og en hel del billigere!

Er ved at overtale kæresten til at vi tager en tur til deres showroom i Kbh så vi kan se de barnevogne... de lyder gode

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

Mortil7 skriver:

Vil meget gerne høre erfaringer med den og meget gerne se et billede af jeres vogn

ved du hvad liggemålene er på dem 

Anmeld

30. marts 2013

Mortil7

Kia2013 skriver:

Uha jeg er også blevet lidt lun på sådan en Flip Flap Aston kombivogn... den er jo større i selve barnevognen end Emmaljunga's Edge, som vi egentlig havde overvejet. Større og en hel del billigere!

Er ved at overtale kæresten til at vi tager en tur til deres showroom i Kbh så vi kan se de barnevogne... de lyder gode

Lige prøcis pga det store liggemål i barnevognskassenog de svingbare hjul, at jeg er hooked på den..

Havde købt en sprit ny emmaljunga edge og den har jeg lige solgt igen, kun brugt sammnlagt 5 mdr..

Men har bestilt en Ashton og den er på vej til mig, lige nu ligger den i tyskland på et postcenter og venter 

Anmeld

30. marts 2013

Mortil7

anjamichell@gmail.com skriver:

Jeg har den og den er fantastisk!!

Hvis du har set de gamle afsnit af de unge mødre så er det Stines barnevogn jeg har købt :-)

Jo dem har jeg set, men kan ikke lige huske hendes vogn 

Anmeld

30. marts 2013

Mortil7

Mortil7 skriver:

Lige prøcis pga det store liggemål i barnevognskassenog de svingbare hjul, at jeg er hooked på den..

Havde købt en sprit ny emmaljunga edge og den har jeg lige solgt igen, kun brugt sammnlagt 5 mdr..

Men har bestilt en Ashton og den er på vej til mig, lige nu ligger den i tyskland på et postcenter og venter 

Liggemålet i barnevognen er 90 cm og klapvognen er 98 cm

Stort plus synes jeg .. Og så er der regnslag, insektnet, lift og autostol med, og har generelt kun hørt godt om vognen..

Anmeld

12. april 2013

mommy1991

Mortil7 skriver:

Liggemålet i barnevognen er 90 cm og klapvognen er 98 cm

Stort plus synes jeg .. Og så er der regnslag, insektnet, lift og autostol med, og har generelt kun hørt godt om vognen..

Har du fået den hjem? Jeg regner med at bestille min her omkring 1. maj og er spændt på at høre dig, hvor lang tid der går og hvordan den er

Anmeld

12. april 2013

LilleChelle

En fra min mødregruppe har den - jeg havde også kigget på den. Men kæresten mener at stellet ligner en rollator  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.