Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish9413 skriver: Hej tøser! Ringede i dag til min læge, da jeg ikke med sikkerhed ved hvor langt jeg er henne. Jeg har nu fået en tid d. 4/4 til en scanning, så håber jeg at jeg er langt nok til at man kan se noget! .Bare lige endnu et glædesudbrud herfra!
Hej tøser! Ringede i dag til min læge, da jeg ikke med sikkerhed ved hvor langt jeg er henne. Jeg har nu fået en tid d. 4/4 til en scanning, så håber jeg at jeg er langt nok til at man kan se noget! .Bare lige endnu et glædesudbrud herfra!
Sikke dejligt! Det er sjovt at se fosteret for første gang så tidligt i graviditeten, synes de ligner små marsvin eller min søn gjorde i hvert fald.. Hehe
Hvor spændende og KÆMPE stort tillykke med graviditeten
Spændende.. Smiler..
Jeg blev selv scannet MEGET tidligt i graviditeten, ca. da jeg var 4 uger henne.. Man kunne dog ikke se noget foster endnu på det tidspunkt, MEN man kunne se graviditetssækken..
Ønskder dig alt held og lykke
Tak alle!-Da jeg testede for ÆL, ved jeg at jeg havde ÆL d. 13/14, så vil min. være 5 uger ved scanningen, men nu må vi se! Manden og jeg er i hvert fald spændte herhjemme!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128