uge 25 (24+) lillepigen kan sparke hårdt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2013

Klokkeblomst88

Rigtig fin mave du har 

Jeg er 24+0 og har taget 4-5 kilo på - føler mig også lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

Rødhætte

diana88 skriver:

hej allesammen.

så nåede jeg også uge 25. og har da os taget +9kg på  syntes det er lidt voldsomt, hvor meget havde i taget på i uge 25??

jeg mærker lillepigen hver dag og rigtig ofte, og det har jeg gjort siden uge 17 da moderkagen ligger ind mod ryggen så kan mærke ALT hvad hun laver er desværre begyndt at få en del plukkeveer og der skal meget lidt til så bliver maven stenhård.

men ellers har jeg det godt og går bare og bventer på sommer så hun snart kan komme ud til os

Sikke en flot mave. Jeg kan ikke huske hvor meget jeg havde taget på i uge 25, men tog i alt 12 kg på. Det er vidst meget forskellig hvor meget man tager på.

Anmeld

7. april 2013

mommy1991

diana88 skriver:

hej allesammen.

så nåede jeg også uge 25. og har da os taget +9kg på  syntes det er lidt voldsomt, hvor meget havde i taget på i uge 25??

jeg mærker lillepigen hver dag og rigtig ofte, og det har jeg gjort siden uge 17 da moderkagen ligger ind mod ryggen så kan mærke ALT hvad hun laver er desværre begyndt at få en del plukkeveer og der skal meget lidt til så bliver maven stenhård.

men ellers har jeg det godt og går bare og bventer på sommer så hun snart kan komme ud til os

Sikke en flot mave  

Jeg er 24+0 i dag og har taget lidt over 7 kg på.. Men man kan da bestemt ikke se at du har taget 9 kg på? 

Anmeld

7. april 2013

banana3

diana88 skriver:

hej allesammen.

Sikke en fin mave Jeg har også længe mærket til spark (er 23+) og synes at sparkene er blevet meget anderledes end de var til at starte med - Fantastisk følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.