hvornår mærke liv som 2 eller 3 gangs???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
9 svar
2 synes godt om
25. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvornår kunne i mærke liv første gang ved jeres 2 eller 3 graviditet???

Er kun i uge 12 og skal til NF i næste uge, men syntes jeg har mærket små bobler igår og i dag på helt samme måde, men er det overhovedet muligt så tidligt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Kløver

Barnet er slet ikke stort og kraftigt nok endnu, tidligst i uge 14

Med den første mærkede jeg svage bobler i uge 14 som blev kraftigere og kraftigere, moderkagen lå ind mod ryggen. Anden gang lå moderkagen mod maven og mærkede først bevægelse omkring uge 18, og bevægelse på maven var ikke lige så tydeligt som første gang pga moderkagen, men den øgede luft man kan have i maven kan give disse fornemmelser især hvis man har født før

Anmeld

25. marts 2013

fairlady

mærkede liv 1 gang i uge 20, i første graviditet og i uge 14 i anden graviditet.

Anmeld

25. marts 2013

piap

her anden gang mærkede jeg liv første gang svagt i uge 14 som så blev stærkere og stærkere her i uge 21 mærker jeg liv hver dag og flere gange om dagen...  

Anmeld

25. marts 2013

lycly

Jeg mærkede det omkring uge 18 her 2. gang

Anmeld

25. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvornår kunne i mærke liv første gang ved jeres 2 eller 3 graviditet???

Er kun i uge 12 og skal til NF i næste uge, men syntes jeg har mærket små bobler igår og i dag på helt samme måde, men er det overhovedet muligt så tidligt???

1 gang i 15 uge, 2 gang i 14 uge, og 3 gang i 17-18 uge!

Anmeld

25. marts 2013

Stjerneskud

Første gang mærkede jeg liv omkring uge 20, anden gang uge 14, denne gang var det uge 11 jeg mærkede de første bobler.. Så jo det er da bestemt muligt

Anmeld

25. marts 2013

sus82

Jeg kunne mærke det i uge 10 her anden gang - hvis jeg lænede mig fremad.

Anmeld

25. marts 2013

Hailiesmom11

Jeg mærkede små puf allerede i uge 10 når jeg lå på maven eller lænede mig forover..

Anmeld

25. marts 2013

Clisolka

1. gang mærkede jeg Isabella da jeg var 17+4, her 2. gang har jeg ikke mærket liv endnu (15+1) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.