håber virkelig nogle kan hjælpe mig med min 1, 5 årig datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
6 svar
4 synes godt om
25. marts 2013

betina23

Har virkelig brug for jeres råd ang mit barn på 1, 5 år

Det drejer sig om hun er virkelig sur hele tiden og ved godt de har nogle faser hvor de er sure men det her er virkelig meget være ind det plejer
Man må ik røre hende eller skifte hende hun bliver gal over intet.

Når hun skal sove vogner hun 7 gange hvis ik mere og skriger som gal og vil ik sove i løbet a dagen..

Prøver virkelig a holde mit temperament nede men hold da op det kan være svært.. når hun er sur hele tiden..

Håber i har nogle råd
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

MIWULA

betina23 skriver:

Har virkelig brug for jeres råd ang mit barn på 1, 5 år

Det drejer sig om hun er virkelig sur hele tiden og ved godt de har nogle faser hvor de er sure men det her er virkelig meget være ind det plejer
Man må ik røre hende eller skifte hende hun bliver gal over intet.

Når hun skal sove vogner hun 7 gange hvis ik mere og skriger som gal og vil ik sove i løbet a dagen..

Prøver virkelig a holde mit temperament nede men hold da op det kan være svært.. når hun er sur hele tiden..

Håber i har nogle råd
Knus

Prøv og tag hende til lægen og få tjekket hendes øre. For min søn var også sådan i en 2 ugers tid og ville heller ikk spise. Så tog jeg ham til lægen og sagde han var sur hele tiden. Også viste det sig han havde ondt i ørene selvom han slet ikk viste tegn på det var ørene.   og det med han ikk spiste sagde lægen at nogle børn fik åbenbart kvalme når de havde ondt i ørene. 

Anmeld

25. marts 2013

betina23

MIWULA skriver:

Prøv og tag hende til lægen og få tjekket hendes øre. For min søn var også sådan i en 2 ugers tid og ville heller ikk spise. Så tog jeg ham til lægen og sagde han var sur hele tiden. Også viste det sig han havde ondt i ørene selvom han slet ikk viste tegn på det var ørene.   og det med han ikk spiste sagde lægen at nogle børn fik åbenbart kvalme når de havde ondt i ørene. 

Tusind Tak for dit råd hun hade mellemørebetændelse for ca 3 ugerr siden men har været til lægen til tjek om der var mere og det var der ik
Mvh Betina

Anmeld

25. marts 2013

Zelinasmor

Jeg går igennem det samme ligenu. Min datter bliver så sur at hun kaster med sit legetøj og slår ud efter folk hvis hun er gal. Min læge mener det bare er en periode. Det har stået på en måneds tid nu.

Anmeld

25. marts 2013

betina23

Jeg går igennem det samme ligenu. Min datter bliver så sur at hun kaster med sit legetøj og slår ud efter folk hvis hun er gal. Min læge mener det bare er en periode. Det har stået på en måneds tid nu.

okey det håber jeg virkelig ikke være ligeså længe puuha
vil din heller ikke sove?? hvis ikke hvordan gør du for min vil intet falder først i søvn hvis hun kommer ind til mig og først når det passer hende selv om hun er død træt..

men taak for dit svar

Anmeld

25. marts 2013

Zelinasmor

betina23 skriver:

okey det håber jeg virkelig ikke være ligeså længe puuha
vil din heller ikke sove?? hvis ikke hvordan gør du for min vil intet falder først i søvn hvis hun kommer ind til mig og først når det passer hende selv om hun er død træt..

men taak for dit svar

Jeg går ind til hende med 10 minutters mellemrum og putter hende godt, giver hende sutten og måske lidt vand. Siger godnat og går ud. Til sidst giver hun op og falder i søvn 

Anmeld

25. marts 2013

betina23

xoxotasha skriver:

Jeg går ind til hende med 10 minutters mellemrum og putter hende godt, giver hende sutten og måske lidt vand. Siger godnat og går ud. Til sidst giver hun op og falder i søvn 

oki det gjorde jeg os i starten men måske jeg bare skal være mere stædig så.. hun skriger bare højere når jeg går ind og ud igen men vil prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.