Nogle historier om hjerteblink, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Mamadio

Hejsa
Jeg var til scanning i fredags.. Siden de to forrige scanninger, var der kommet en lille reje til syne derinde...
Men der var ikke hjerteblink... Endnu....
Lægerne siger at jeg efter normal udregning skulle være 6+6 i fredags, men at vi aldrig kan forudsige naturen... Hvad er jeres erfaringer? Nogen der har prøvet at det kom lidt sent? Eller måske nogen der har prøvet at datoerne bare ikke rigtig passede med størrelsen af rejen?
Suk! Der er lang tid til scanning efter påske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg var til scanning 8+, der var godtnok hjerte blink men blev rykket 1,5 uge tilbage da str ikke passede.

Anmeld

25. marts 2013

Trekløver(:

Vi så hjerteblink 6+6, men der er jo en stor sandsynlighed for at du måske er lidt kortere henne.     Håber det bedste for dig 

Anmeld

25. marts 2013

jeanne-skat

Jeg så hjerteblink 6+1

Anmeld

25. marts 2013

Mutti2B

Jeg så hjerteblink da jeg var 6+4 ( da jeg er blevet insemineret vidste vi jo præcis hvor langt jeg var henne), men hun havde fart på og var i følge scanningen 7+0

Anmeld

25. marts 2013

Mamadio

Tak Nogen der ikke så hjerteblink før efter 6 uge, hvor alt så gik godt til sidst?....

Anmeld

25. marts 2013

Mamadio

Det der med at jeg måske er kortere henne er bare så svært at forstå... Vi var nemlig kun sammen en gang i den periode... Men jeg håber dæleme at naturen tager mig ved næsen....

Anmeld

25. marts 2013

Viventerjer

Mamadio skriver:

Hejsa
Jeg var til scanning i fredags.. Siden de to forrige scanninger, var der kommet en lille reje til syne derinde...
Men der var ikke hjerteblink... Endnu....
Lægerne siger at jeg efter normal udregning skulle være 6+6 i fredags, men at vi aldrig kan forudsige naturen... Hvad er jeres erfaringer? Nogen der har prøvet at det kom lidt sent? Eller måske nogen der har prøvet at datoerne bare ikke rigtig passede med størrelsen af rejen?
Suk! Der er lang tid til scanning efter påske...

Jeg så hjerteblink 6+1 første gang og fik afvide at, 7+0 skal man se hjerteblink, og der ingen garantier for hjerteblink i uge 6 er

Krydser for dig

Anmeld

25. marts 2013

Louises

Jeg så hjerteblink 6+1. Men fik af vide at det ikke var sikkert at de kunne se det

Anmeld

25. marts 2013

Clisolka

Louises skriver:

Jeg så hjerteblink 6+1. Men fik af vide at det ikke var sikkert at de kunne se det

Det var det samme jeg fik at vide i denne graviditet. 

Jeg blev scannet 6+4 hvor der var hjerteblink. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.