Nogen der kan lave en "hjemmelavet voksi?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. marts 2013

ModerNatur

Hej Piger

Leder efter en der måske ku sy mig en voksi-pose, hvor den blev i det stof jeg gerne vil have, og knap så dyr som voksien.. Den skal bruges i barnevågn/som dyne, så heller ikke de store udfordringer mht. remme og seler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

roenlund

Issa skriver:

Hej Piger

Leder efter en der måske ku sy mig en voksi-pose, hvor den blev i det stof jeg gerne vil have, og knap så dyr som voksien.. Den skal bruges i barnevågn/som dyne, så heller ikke de store udfordringer mht. remme og seler 

Der skal vel være hul til sele så du kan spænde barnet fast, min sønkan hvertfald godt kravle ud af sin voksi hvis han ikke er spændt fast 

Anmeld

24. marts 2013

ModerNatur

først fra 6 mdr.. og så kan jeg lave det selv hvis den så stadig bliver brugt i barnevognen 

Vores datter ville nemlig ikke sove i den, så  det er også derfor jeg ikk vil ud at invistere i én til 2500 igen.. 

Anmeld

25. marts 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg kan godt lave det... har godt nok ikke prøvet og tage højde for seler før, men det kan da blive en god udfordring. .. :-)

Anmeld

25. marts 2013

Ravnholt

Sætter billeder ind senere...

Anmeld

25. marts 2013

Kidztown

Hvad med at bruge en så kaldt kajak pose. De er af tyndt stof og man bruger alm dyne i barnevognen.

Men barnet kan ikke sparke dynen af.

Jeg regner med at skulle sy dem til min webshop og at de kommer til at ligge på ca 5-600 kr.

Jeg kan ligge et billed ind for håbentligt senere på ugen.

Anmeld

25. marts 2013

Ravnholt

Det ternet er bomuld, og det med pindsvinene på er fleece... og så alt efter hvor varmt/koldt det er vender jeg den om...

Med denne model, har jeg brugt velcro, til og kunne få dynen ud, men er gået mere over til lynløs, med mine nyere modeller, da jeg synes at velcroen gør det lidt stift.

Desuden er jeg også gået mere over til klikspænder til og lukke den... (Snorene kan godt kile)

Prisen vil ligge omkring 1000kr. med materialer...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.