Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: At få gode tal fin nakkefold og hjerne var fin og det hele men kun en ting var galt så man skulle have taget moderkage prøve. Og hvordan gik det hos jer? Var der noget galt eller var der ikke noget alligevel. Undskyld det er lidt rodet
At få gode tal fin nakkefold og hjerne var fin og det hele men kun en ting var galt så man skulle have taget moderkage prøve. Og hvordan gik det hos jer? Var der noget galt eller var der ikke noget alligevel. Undskyld det er lidt rodet
Hvis nakkefolden og risikovurderingen er lav - så undersøger de ikke yderligere..
hvad er det du mener sku undersøges?
FrkZier skriver: Hvis nakkefolden og risikovurderingen er lav - så undersøger de ikke yderligere.. hvad er det du mener sku undersøges?
MiichellaMalou skriver: Nakkefolden var som den skulle være og fik også rigtig gode tal. Men babyen havde noget ved halsen som ikke skulle være der. Det eneste hun sagde det sådan kunne være en cyste en vandcyste eller kitler der ikke var helt modne endnu også sagde hun at der var en lille chance for at det kunne være noget alvorligt og fik derfor lavet den der moderkage prøve men nu er jeg selvfølgelig skide nervøs for det er noget alvorligt :/
Nakkefolden var som den skulle være og fik også rigtig gode tal. Men babyen havde noget ved halsen som ikke skulle være der. Det eneste hun sagde det sådan kunne være en cyste en vandcyste eller kitler der ikke var helt modne endnu også sagde hun at der var en lille chance for at det kunne være noget alvorligt og fik derfor lavet den der moderkage prøve men nu er jeg selvfølgelig skide nervøs for det er noget alvorligt :/
Nåårh på den måde - sku lige forstå hvad du mente
Har ikke erfaring med det, du må 'bare' slå koldt vand i blodet og håbe på det bedste
FrkZier skriver: Nåårh på den måde - sku lige forstå hvad du mente Har ikke erfaring med det, du må 'bare' slå koldt vand i blodet og håbe på det bedste
Tænker på dig
Trinebaby skriver: Tænker på dig
MiichellaMalou skriver: Taak smukke Puha det virkelig nervepirrende..
Taak smukke Puha det virkelig nervepirrende..
Ja det forstår jeg virkelig godt hva siger kæresten smukke
Trinebaby skriver: Ja det forstår jeg virkelig godt hva siger kæresten smukke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128