Nogen som har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

At få gode tal fin nakkefold og hjerne var fin og det hele men kun en ting var galt så man skulle have taget moderkage prøve. Og hvordan gik det hos jer? Var der noget galt eller var der ikke noget alligevel. Undskyld det er lidt rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

At få gode tal fin nakkefold og hjerne var fin og det hele men kun en ting var galt så man skulle have taget moderkage prøve. Og hvordan gik det hos jer? Var der noget galt eller var der ikke noget alligevel. Undskyld det er lidt rodet

Hvis nakkefolden og risikovurderingen er lav - så undersøger de ikke yderligere..

hvad er det du mener sku undersøges? 

Anmeld

24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Hvis nakkefolden og risikovurderingen er lav - så undersøger de ikke yderligere..

hvad er det du mener sku undersøges? 

Nakkefolden var som den skulle være og fik også rigtig gode tal. Men babyen havde noget ved halsen som ikke skulle være der. Det eneste hun sagde det sådan kunne være en cyste en vandcyste eller kitler der ikke var helt modne endnu også sagde hun at der var en lille chance for at det kunne være noget alvorligt og fik derfor lavet den der moderkage prøve men nu er jeg selvfølgelig skide nervøs for det er noget alvorligt :/

Anmeld

24. marts 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Nakkefolden var som den skulle være og fik også rigtig gode tal. Men babyen havde noget ved halsen som ikke skulle være der. Det eneste hun sagde det sådan kunne være en cyste en vandcyste eller kitler der ikke var helt modne endnu også sagde hun at der var en lille chance for at det kunne være noget alvorligt og fik derfor lavet den der moderkage prøve men nu er jeg selvfølgelig skide nervøs for det er noget alvorligt :/

Nåårh på den måde - sku lige forstå hvad du mente 

Har ikke erfaring med det, du må 'bare' slå koldt vand i blodet og håbe  på det bedste

Anmeld

24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Nåårh på den måde - sku lige forstå hvad du mente 

Har ikke erfaring med det, du må 'bare' slå koldt vand i blodet og håbe  på det bedste

Ja men puha det er svært :/

Anmeld

24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Slet ingen der har nogen erfaring med det?

Anmeld

24. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Tænker på dig

Anmeld

24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Tænker på dig

Taak smukke
Puha det virkelig nervepirrende..

Anmeld

24. marts 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Taak smukke
Puha det virkelig nervepirrende..

Ja det forstår jeg virkelig godt hva siger kæresten smukke 

Anmeld

24. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Ja det forstår jeg virkelig godt hva siger kæresten smukke 

Han siger han ikke tror det er noget alvorligt og det siger min mor også som hørte hvad hende lægen sagde. Men jeg tænker jo bare det værste så jeg forhåbentlig bliver positiv overrasket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.