Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: Så fik vi brev til NF.Men alle steder står at man tidligst kan få det lavet 11+3, men jeg har fået en tid 11+1??Har det nogen betydning?
Så fik vi brev til NF.Men alle steder står at man tidligst kan få det lavet 11+3, men jeg har fået en tid 11+1??Har det nogen betydning?
Hvis det er for tidligt så får du bare en ny tid
Trinebaby skriver: Hvis det er for tidligt så får du bare en ny tid
Benjamins'mor skriver: Det er fra 11+0, ihvertfald her. Og tror ikke de havde givet dig tiden hvis ikke de kunne lave den.
Det er fra 11+0, ihvertfald her. Og tror ikke de havde givet dig tiden hvis ikke de kunne lave den.
Kris89 skriver: Okay. Der står i alle papirer der er med at det er 11+3 - 13+3 når jeg så er insemineret undre det mig de giver mig en tid 11+1.
Okay. Der står i alle papirer der er med at det er 11+3 - 13+3 når jeg så er insemineret undre det mig de giver mig en tid 11+1.
Jeg var ikke så langt henne som forventet så jeg havde en tid da jg var ca 10+4 og der kunne de ikke se det de skulle endnu så vi fik en tid en uge senere. ville ikke gøre mig noget hvis sådan noget skete igen næste gang. Nøj hvor jeg dog elskede scanningerne
Jeg mener at der på min graviditetsplan står at den skal laves i mellem 11+0 og 13+6, så det passer sikkert meget godt.
Men hvis du synes det er for tidligt, så ring op og få en ny tid, man har jo lov til ikke at kunne dén dag
Jeg mener også at det er mellem 11+0 - 13+6 søde... Men ellers ser I jo bare baby to gange, jeg blev også scannet i 10+3, og måtte "desværre" ind igen to uger efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128