Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
9 svar
7 synes godt om
24. marts 2013

Kris89

Så fik vi brev til NF.

Men alle steder står at man tidligst kan få det lavet 11+3, men jeg har fået en tid 11+1??

Har det nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Trinebaby

Kris89 skriver:

Så fik vi brev til NF.

Men alle steder står at man tidligst kan få det lavet 11+3, men jeg har fået en tid 11+1??

Har det nogen betydning?

Hvis det er for tidligt så får du bare en ny tid

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

Det er fra 11+0, ihvertfald her. Og tror ikke de havde givet dig tiden hvis ikke de kunne lave den.

Anmeld

24. marts 2013

Kris89

Trinebaby skriver:

Hvis det er for tidligt så får du bare en ny tid

Tak for svar. Det er selvfølgelig rigtig nok. Undre mig bare når jeg nu er insemineret er der jo ikke tvivl om termin. Så burde de jo kunne gøre det rigtigt første gang

Anmeld

24. marts 2013

Kris89

Benjamins'mor skriver:

Det er fra 11+0, ihvertfald her. Og tror ikke de havde givet dig tiden hvis ikke de kunne lave den.

Okay. Der står i alle papirer der er med at det er 11+3 - 13+3 når jeg så er insemineret undre det mig de giver mig en tid 11+1.

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

Kris89 skriver:

Okay. Der står i alle papirer der er med at det er 11+3 - 13+3 når jeg så er insemineret undre det mig de giver mig en tid 11+1.

Så må du prøve at ringe til dem imorgen og høre.

Anmeld

24. marts 2013

stm2812

Kris89 skriver:

Så fik vi brev til NF.

Har det nogen betydning?

Jeg var ikke så langt henne som forventet så jeg havde en tid da jg var ca  10+4 og der kunne de ikke se det de skulle endnu så vi fik en tid en uge senere. ville ikke gøre mig noget hvis sådan noget skete igen næste gang. Nøj hvor jeg dog elskede scanningerne 

Anmeld

24. marts 2013

Nessie

Jeg mener at der på min graviditetsplan står at den skal laves i mellem 11+0 og 13+6, så det passer sikkert meget godt.

Men hvis du synes det er for tidligt, så ring op og få en ny tid, man har jo lov til ikke at kunne dén dag

Anmeld

24. marts 2013

-Sigrid-

Jeg mener også at det er mellem 11+0 - 13+6 søde... Men ellers ser I jo bare baby to gange, jeg blev også scannet i 10+3, og måtte "desværre" ind igen to uger efter

Anmeld

24. marts 2013

Kris89

Gider ikke ringe til dem og flytte det, det står i min journal at jeg er insemineret, så de må jo have styr på det. Og ellers tager vi bare en ekstra scanning. Undre mig bare når de selv skriver fra 11+3 og min termin er så sikker som den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.