Lange p*****

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

HopinWishin

nielsen80 skriver:

Det lyder ikke meget anderledes end hos os, hun vågner også nogle gange hver nat. Tror det er tryghed - har læst det er meget normalt for alderen. Har også mødt flere med 7 måneders babyer der vågner nogle gange i løbet af natten, end folk med babyer der sover igennem.

Hvis du ikke tror hun er sulten, hvad så med bare at holde hende lidt evt give lidt vand?

Joeh jeg tror jeg skal til at være lidt mere 'bestemt' og stole på hun ikke er sulten.... Og så stå og vugge hende til hun gir op af træthed..(hun blir nemlig sur hvis ik hun får babs... ) men det er bare liige det der med tålmodigheden fra mor og fars side om natten

Må tage kampen op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

modesty

Ih er altså efterhånden ved at få lange p*****....... 

Min datter er 7,5 mdr... hun bliver puttet kl 1915.. jeg giver hende bryst og er siden 6 mdrs alderen begyndt at ligge hende i sengen mens hun er vågen (tidligere faldt hun i søvn ved mig - og det er hun næsten også ved nu)... Ofte vågner hun 40 min efter..... og så ellers igen ved 23 tiden.... og på de gode nætter vågner hun så igen ved 3-4 tiden.. og så står vi op kl 0630-0700

Desværre hænder det også at jeg er inde hos hende flere gange... SP har sagt jeg skal prøve at ae hende på kinden istedet for at gi bryst.. men så skriger hun bare endnu mere... 

Hun får grød/mos tre gange om dagen... Tror I hun er mere sulten?! Hun bruger ikke sut.. så er altid blevet trøstet med babs... 

Skal snart begynde på arbejde.. og gider bare ik rigtig de nætter mere... Hun burde jo heller ikke spise rigtigt om natten længere??

Tror I jeg skal tage nogle nætter hvor jeg tar kampen op og nægter hende bryst??  

Jeg synes at hun er lidt for lille til at du dropper natamningen endnu. De kloge hoveder siger absolut minimum 8 mdr. Jeg tror at min søn var knap 9 mdr. da vi droppede nat-amningen. På det tidspunkt vågnede han hver halvanden time natten igennem (jeg ammede ham dog kun én gang). Og ja, det havde en positiv effekt. Stadig opvågninger, men ikke nær så mange.

Men det lyder slet ikke unormalt, den rytme din datter kører. Tværtimod lyder det helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.