Erfaring med bomulds hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.158 visninger
6 svar
2 synes godt om
23. marts 2013

1974

Er der nogen der har bomulds hund ?
Søger erfaring med en børne venlig hund ,og allergi venlig ( ved godt at der ikke findes en hund som alle kan tåle )
Vi er en famile på 4 .. Far,mor ,pige på snart 7 dreng på 11 år .og 5 små børn i dagtimer
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Karla

Er der nogen der har bomulds hund ?
Søger erfaring med en børne venlig hund ,og allergi venlig ( ved godt at der ikke findes en hund som alle kan tåle )
Vi er en famile på 4 .. Far,mor ,pige på snart 7 dreng på 11 år .og 5 små børn i dagtimer
På forhånd tak

Mine forældre har bomuldshund

Han er en fantastisk hund, med det bedste væsen. Rigtig sød og kærlig og tillidsfuld. Fantastisk til børn. Elsker at putte, men kan også være med på en omgang leg, hvis det er det der er stemning for i familien

Én ting i skal være opmærksom på, hvis i vælger hunderacen, er at det er en rigtig god idé at få en med stamtavle. Mine forældre købte en hunhund tidligere, uden stamtavle. Det viste sig, at hendes hofter var helt ødelagte, og hun blev aflivet. Hofterne gled ud ad led og kunne ikke komme på plads igen. Hun led meget under det. Dyrlægen sagde det var noget med, hvordan de var blevet avlet.

Og så lige et billede af en lille charmetrold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2013

1974

Den ser så sød ud
Hvordan med pelspleje??

Anmeld

23. marts 2013

Karla

1974 skriver:

Den ser så sød ud
Hvordan med pelspleje??

Efter han blev kastreret har han fået en noget "tør" pels. Og han fik en del filtre.
Han er klippet, så han har en kort pels.

Anmeld

23. marts 2013

Maria-s

Jeg kender en der lige nu har nogle super søde hvalpe til salg (mener de er klare til salg vist nok om ca 4 uger), med stamtavle skriv en pm hvis det kunne have interesse

vh Maria

Anmeld

23. marts 2013

Maria-s

Ps: her et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2013

1974

Maria-s skriver:

Ps: her et billede

Kan desvære ikke finde ud af og skrive en pm !!
Du må gerne skrive til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.